فونیکسریمکسبهتام

محصولات پارس خودرو رکورد کاهش قیمت را زد

ادامه روند کاهشی قیمت خودروها در بازار

عصر خودرو- بازار خودرو نخستین روز کاری خود را از روز گذشته با استارت کاهش قیمت ها آغاز کرد.

ادامه روند کاهشی قیمت خودروها در بازار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، فعالان بازار خودرو دلیل روند کاهشی قیمت ها را نبود تقاضا در خودروهای داخلی و همچنین قطعی شدن ترخیص خودروهای دپو شده در گمرکات در خودروهای وارداتی عنوان می کنند. به گفته آن ها هرچند در هفته های گذشته شاهد روند کاهشی عرضه خودرو به بازار بوده ایم اما در عین حال تقاضا نیز رو به کاهش بوده و همین امر کاهش قیمت خودرو در بازار را به دنبال داشته است.
    در نخستین روز هفته محصولات ایران خودرو و سایپا یک تا یک و نیم میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کردند و حال در دومین روز از هفته، بررسی قیمت ها نشان می دهد که محصولات پارس خودرو سردمدار کاهش قیمت ها در دو روز گذشته بوده اند.
    جدیدترین قیمت های اعلامی نشان می دهد که برلیانس H330 اتومات 1.6 ، 11 میلیون تومان کاهش قیمت داشته و در همین حال برلیانس H330 اتومات 1.5 نیز 8 میلیون کاهش قیمت را تجربه کرده است.
    برلیانس H320 اتومات 1.6 نیز با 8 میلیون تومان کاهش در ردیف خودروهایی قرار گرفت که بیشترین کاهش قیمت را در دو روز گذشته داشته است.
    برلیانس کراس اتومات  1.8 و 1.6 نیز روز یکشنبه 7 میلیون تومان کاهش قیمت در بازار داشته است.
    دیگر محصولات پارس خودرو نظیر استپ وی دنده ای 3 میلیون تومان کاهش و برلیانس H230 نیز 2 میلیون تومان کاهش قیمت داشته اند و تنها محصول این گروه خودروسازی که با افزایش همراه بود ساندرو دنده ای بود که 4 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد.
    بررسی روند قیمت ها در گروه خودروسازی سایپا نیز نشان از کاهش قیمت ها دارد. چانگان با 6 میلیون تومان کاهش در صدر این محصولات قرار گرفت. در همین حال چانگان و سراتو اتومات نیز از جمله خودروهایی بودند که روز خود را با 6 میلیون تومان کاهش قیمت آغاز کرده اند اما بررسی قیمت سراتو آپشنال 5 میلیون تومان کاهش را نشان می دهد . کوییک اتومات دیگر محصول گروه خودروسازی سایپا نیز امروز با 3 میلیون تومان کاهش روز خود را آغاز کرد و کمترین میزان کاهش محصولات این گروه به تیبا 2 SX با 500 هزارتومان کاهش اختصاص یافت.
    روند قیمت محصولات گروه صنعتی ایران خودرو نیز همچون روز گذشته نشان از کاهش دارد. بیشترین کاهش قیمت به محصولات چینی این گروه اختصاص یافت به طوری که هایما S5، 10 میلیون تومان کاهش و هایما S7 ، 5 میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کردند. در همین حال H30 CROSS دیگر محصول چینی این گروه خودروسازی نیز کاهش قیمتی معادل 3 میلیون تومان را شاهد بود.
    دنا پلاس خودرو جوان پسند ایران خودرو نیز 4 میلیون تومان و پژو پارس اتومات نیز 3 میلیون تومان کاهش قیمت را در روز یکشنبه به ثبت رساندند.

    نویسنده: میترا ممسنی

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط