فونیکسریمکسبهتام

سرهنگ شریفی خبر داد؛

«وحید رشته» به دام پلیس افتاد

عصر خودرو- اعضای یک باند سرقت لوازم خودرو در شهرک ولیعصر توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

«وحید رشته» به دام پلیس افتاد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علی شریفی رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر در رابطه با شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت لوازم خودرو گفت: یک باند 4 نفره سرقت لوازم خودرو که رئیس باند فردی 31 ساله و معروف به «وحید رشته» است و دیگر اعضای باند که به ترتیب حدودا 21ساله، 22ساله و 24 ساله هستند،  حین سرقت از یک خودرو توسط ماموران عملیاتی کلانتری 153 شهرک ولیعصر شناسایی و دستگیر شدند.
    وی افزود: ماموران عملیاتی کلانتری زمانی که در حال بررسی دوربین های مدار بسته خود که در محدوده کلانتری 153 شهرک ولیعصر کار گذاشته شده است بودند، متوجه سرقت لوازم داخل خودرو یک دستگاه پژو پارس مشکی رنگ توسط افرادی شده و سریعا اقدام به ورود به محل مورد نظر می کنند.

    رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر در ادامه گفت: با هماهنگی بازپرس ناحیه 18 سر دسته باند شناسایی شده و با هماهنگی با مقام قضایی و اخذ حکم ورود به منزل، وی دستگیر و در منزل وی تعدادی آمپلی فایر و ضبط خودرو کشف و ضبط شد.

    وی در ادامه گفت: متهم در اظهارات اولیه خود اعتراف می کند که وسایل موجود در منزل وی با همکاری همدستانش در خیابان زمزم  به سرقت رفته اند.

    سرهنگ شریفی گفت: پس از اعلام محل مخفیگاه سه نفر دیگر اعضای این باند توسط وحید رشته، با اخذ حکم قضایی توسط پلیس از مقام قضایی، در یک عملیات دیگر هر سه نفر دیگر اعضای باند دستگیر و به کلانتری 153 شهرک ولیعصر منتقل شدند و تعداد زیادی باند، ضبط، آمپلی فایر و لاستیک خودرو در محل اختفای این افراد توسط ماموران کشف و ضبط شد.

    وی درباره جزئیات سابقه جرم افراد دستگیر شده گفت: رئیس باند (وحید رشته) سابقه های متعددی در زمینه سرقت از قبیل سرقت خودرو و لوازم خودرو را دارد.

    سرهنگ‌ شریفی در پایان با اعلام اینکه تا کنون 15 شاکی درباره سرقت لوازم خودرو خود به کلانتری مراجعه کرده اند، گفت: با بررسی پرونده و رسیدگی به آن، پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو