فونیکسریمکسبهتام

چینی خوش آتیه در تعقیب کره ایی ها؛

آریزو۶ سنگ تمام چری برای چالش بزرگان

عصر خودرو- این روزها چینی ها به سرعت در حال رشد و حرکت و رقیب تراشی برای بزرگان بازار خودرو هستند تا با استفاده از مزیت های خود بتوانند سهم بیشتری از بازار را کسب نمایند ، استفاده از نیروهای مجرب از تیم های بزرگ مهندسی و طراحی بین المللی و از سوی دیگر مزیت نیروی کار که به کاهش قیمت می انجامد در کنار روند سریع انتقال تکنولوژی و ارتقاء کیفیت باعث شده تا زنگ خطر برای بسیاری از بزرگان صنعت خودرو به صدا درآید.

آریزو۶ سنگ تمام چری برای چالش بزرگان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، این روزها خبر از معرفی یک سدان لوکس و خانوادگی توسط چری شنیده می شود که همزمان با تولید و عرضه در کشور چین ، توسط شرکت مدیران خودرو نیز راهی بازار خواهد گردید تا به تقاضای لوکس سواران بازار ایران پاسخ دهد.
    اما ببینیم چری آریزو6  قرار است به جنگ کدام خودروها برود ؟ حال این برند چینی  انقدر قدرتمند شده که در وسط میدان برای بسیاری از بزرگان اعلام جنگ مینماید.
    در بازار ایران با توجه به توقف خودروهای وارداتی ، و قیمت غیر منطقی و غیر قابل دسترس انها در کنار شرایط مشابه برای خودروهای مونتاژی ژاپنی-کره ایی و اروپایی ، آریزو6 با توجه به مشخصه های خود به خوبی میتواند سهم بالایی از این بازار را کسب نماید.
    در اصل اریزو6 میتواند به جنگ خودروهای پر فروش و خوش سابقه بازار مانند هیندای النترا ، سوناتا  کیا سراتو ، اپتیما و رنو تالیسمان برود ،گرچه نباید از نظر دور داشت که آریزو6 به لحاظ آپشن های اصلی و کاربردی و طراحی چیزی از رقبای مطرح خود کم ندارد.
    به لحاظ طراحی داخلی میتوان به راحتی با طراحی خاص ، مدرن خود همراه با فضای دلباز و راحت با سدانهای لوکس و مطرح بازار همچون کیا اپتیما- هیندای سوناتا و رنو تالیسمان به رقابت بپردازد.
    طراحی داخل  آریزو 6 از خودروهایی بسیار لوکس چون آئودی A6 و محصولات لندرور-رنجرور الگو برداری شده و کاملا حس یک خودروی بسیار لوکس را به شما القاء میکند ، و نور پردازی داخل شده حس کابین محصولات مرسدس بنز را ایجاد میکند.
    طراحی داشبورد بسیار مشابه طراحی آئودی با حفظ جزئیات تشابه میباشد که کاملا مدرن میباشد و همچنین پوشش سفید رنگ روی داشبورد به شما حس محصولات لندرور-رنجرور را میدهد.
    از سوی دیگر طراحی خارجی این خودرو ما بین خودروهایی چون هیندای النترا و سوناتا میباشد که میتواند محصولات هر دو سگمنت را به چالش بکشد.
    طراحی خودرو آریزو 6 خاص و مدرن میباشد که از این بعد از زبان روز طراحی پیروی میکند و به همین لحاظ طراحی این خودرو را میتوان نقطه قوت آن نامید.
    موتور توربو 1.5 لیتری که به خوبی آزمایش خود را پس داده همراه با گیربکس CVT 9 سرعته جدید چری شتاب و عملکرد مناسبی را به همراه دارد که میتواند با برخی رقبای کره ایی خود به راحتی رقابت نماید.
    اریزو6 دارای لیست کاملی از امکانات ایمنی و رفاهی میباشد که از مهمترین آنها میتوان به 6 عدد ایربگ ( جلو-جانبی-پرده ایی ) ، سیستم پایداری الکترونیکی ،سیستم کنترل ضد لغزش ، کنترل سربالایی ، فرمان برقی ، دوربین 360 درجه، سیستم ترمز دستی برقی، اتو هلد و پاره دیگر از امکانات رفاهی اشاره نمود.که میتواند با خودروهای لوکس بازار به راحتی بدون هیچ کاستی رقابت نماید ، در مجموع آریزو 6 با توجه به شرایط بازار در مقایسه با خودروهای وارداتی هم سطح با قیمت غیر معقول قطعا ارزش خرید را خواهد داشت و میتواند انتخابی معقول قلمداد گردد برای مشتریانی که طالب یک خودروی لوکس و خانوادگی هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو