فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد

سرویس‌دهی ناوگان مدرن تاکسیرانی در مبادی ورودی پایتخت

سرویس‌دهی ناوگان مدرن تاکسیرانی

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای سرویس‌دهی ناوگان مدرن تاکسیرانی در مبادی ورودی پایتخت را یکی از اولویت‌های این سازمان عنوان کرد.

سرویس‌دهی ناوگان مدرن تاکسیرانی در مبادی ورودی پایتخت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، جلسه بهبود و ارزیابی عملکرد تاکسی های فرودگاه مهرآباد با حضور مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و مدیرعامل فرودگاه برگزار شد.

    علیرضا قنادان در این جلسه ضمن اشاره به چالش های تاکسی های فرودگاه، گفت: این جلسه به منظور بررسی مشکلات تاکسیرانان، ارائه راهکار برای رفع آن و اتخاذ تصمیماتی برای ارتقاء سطح خدمت رسانی و سرویس دهی به مسافران برگزار شده است.

    وی با اشاره به اینکه نخستین هویت ورودی شهر و اولین مساله‌ای که گردشگران داخلی و خارجی با آن روبه رو می‌شوند، تاکسی‌های شهر تهران است، گفت: یکی از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی شهر تهران ایجاد شرایط مناسب برای سرویس‌دهی ناوگان مدرن تاکسیرانی در مبادی ورودی پایتخت است.

    مدیرعامل تاکسیرانی افزود: باید بتوانیم اقتصاد معیشتی شهروندان برای پرداخت نرخ مناسب کرایه و هم رانندگان فعال در این نقطه را مدیریت کنیم، هم مسافران از سطح کیفیت خدمات حمل و نقلی راضی خواهند بود و هم رانندگان و شرکت‌های خصوصی از بازگشت سرمایه خود اطمینان خواهند داشت.

    در ادامه جلسه، میرسعید صفی نیا مدیرعامل فرودگاه مهرآباد با تبیین وضعیت موجود این حوزه، گفت: اکنون باید با مدیریت پکپارچه و مکانیزه کردن خدمات تاکسیرانی، ساماندهی خودروهای اینترنتی، راهکار مقابله با مسافربرهای شخصی به یک انسجام وهدف واحد رسید.

    وی افزود: تکریم ارباب رجوع و فرهنگ تعامل از محورهای اصلی فعالیت های تاکسیرانی و رانندگان این حوزه است. لذا به منظور رفاه حال مسافران و ارتقاء خدمت رسانی، برنامه تامین نیازمندی‌های تاکسیرانی نیز تا حدودی در این فرودگاه اجرایی شد.

    در پایان این جلسه مقرر شد تا یک کارگروه مشترک متشکل از چند کارشناس سازمان تاکسیرانی و فرودگاه مهرآباد تشکیل و مشکلات به صورت جدی پیگیری شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو