فونیکسریمکسبهتام

خودرو چری تیگو ۵ آپشنال (IE) را بشناسید

عصر خودرو -چری تیگو ۵ یکی از محصولات پر فروش و محبوب کشور چین در بازار ایران است که توسط شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه می‌شود.

خودرو چری تیگو ۵ آپشنال (IE) را بشناسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷:۰۰
  • خودرو چری تیگو 5 آپشنال (IE) را بشناسید
  • خودرو چری تیگو 5 آپشنال (IE) را بشناسید
  • خودرو چری تیگو 5 آپشنال (IE) را بشناسید

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان ، از زمانیکه کمپانی چری شروع به فروش خودروی تیگو در بازار‌های جهانی کرد، توانسته این خودرو را به بیش از 80 کشور جهان صادر کند و اکثر مشتریان این خودرو از عملکرد خوب و کیفیت آن ابراز رضایت کرده اند. خودروی تیگو 7، تجلی کیفیت عالی و عملکرد خوب در بین خودرو‌های سری تیگو بوده و این خودرو توانست تا عنوان بهترین خودروی تولیدی در چین را از آن خود کند.

از طرفی خودروی تیگو 5 نیز خود را به عنوان پرفروش‌ترین مدل سال در چین خود معرفی کرد و میزان فروش مدل تیگو 3 نیز از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرده است. اکنون همه‌ی دنیا به قدرت کمپانی خودروسازی چری واقف هستند.با وجود اینکه مدل‌های کنونی خودروی تیگو فروش میلیونی برای کمپانی چری دارد و اعتبار خوبی برای این کمپانی در دنیا ایجاد کرده، اما کمپانی چری پا پس نمی‌کشد و همچنان به فکر بهبود این خودرو و گسترش مدل‌های موجود این خودرو در بازار‌های جهانی است تا بتواند گستره‌ی بیشتری از مشتریان را به سمت خرید این خودرو سوق دهد.

در سال 2018 کمپانی چری اقدام به فروش تیگو 5 در بازار‌های جهانی کرده است. خودروی تیگو 5 نیز در کلاس خودرو‌های SUV قرار می‌گیرد که از کیفیتی نسبتا بالایی در سطح خودرو‌های جهانی برخوردار بوده و در پیشرفت کمپانی چری موثر خواهد بود. کمپانی چری به رقابت شدیدی که بین کمپانی‌های خودروسازی در دنیا وجود دارد کاملا واقف است و به همین دلیل اهمیت برآورده کردن نیاز مشتریان جوان را به خوبی درک می‌کند. چرا که از این طریق می‌تواند به رقابت با سایر برند‌ها ادامه دهد.

خودروی تیگو 5 به گونه‌ای طراحی شده که علاوه بر کیفیت خوب، رانندگی با آن نیز لذت بخش خواهد بود. میزان فروش ماهانه بیش از 10 هزار دستگاه در چین، نشان از کیفیت فوق العاده خوب این خودرو دارد.ایده‌ی طراحی خودروی تیگو 5 در واقع از نسخه‌ی کانسپت بتا کمپانی شکل گرفته است. در این خودرو از فلسفه‌ی طراحی " زندگی در حال جریان" استفاده شده که حتی در طراحی ظاهری تیگو 5 نیز این فلسفه خود را به خوبی نشان می‌دهد. چراغ‌های اصلی زیبا، گریل شش ضلعی و چرخ‌های از جنس آلیاژ آلومینیوم سبب شده تا خودرو تیگو 5، بیش از پیش چشم نواز به نظر برسد.

سیستم اطلاعاتی این خودرو نیز مجهز به صفحه‌ی نمایش 4.8 اینچی است. سانروف دارای شیشه‌ی پانوراما و رسیدن نور کافی به داخل کابین، از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی تیگو 5 محسوب می‌شود. همچنین کمپانی چری اعلام کرد که در خودروی تیگو 5 به کنترل صدا و عایق کردن کابین توجه ویژه‌ای صورت گرفته تا سرنشینان خودرو در راحتی کامل به سر ببرند.

علاوه بر طراحی زیبا و چشم نواز، خودرو چری تیگو 5 از سیستم قدرت مناسبی برخوردار بوده و طراحی این سیستم به گونه‌ای است که این خودرو می‌تواند در شرایط محیطی بسیار سرد (حتی تا منفی 40 درجه‌ی سانتی گراد) عملکرد و کیفیت فوق العاده‌ای از خود به نمایش بگذارد. بدین ترتیب خودرو تیگو 5، جدیدترین خودروی SUV کمپانی چری بوده که قرار است در بازار‌های جهانی به فروش برسد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو