فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

کاهش تولید ارتباطی به مسائل داخلی خودروسازان ندارد

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون امورصنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: کاهش تولید خودروسازان ارتباطی به مسائل داخلی و مدیریتی شرکت‌های خودروساز ندارد.

کاهش تولید ارتباطی به مسائل داخلی خودروسازان ندارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، محسن صالحی نیا با اشاره به رد تاثیر تغییرات مدیریتی در وضعیت تولید شرکت های خودروسازی بیان کرد این امر به مسائلی از قبیل مشکلات ناشی از عملیات بانکی و ارسال حواله های ارزی مربوط می شود.
    وی تصریح کرد: چنین عواملی باعث کندی تامین مواد اولیه و قطعات شده است که با اقدامات صورت گرفته، امیدواریم به زودی شاهد روند صعودی تولید باشیم. صالحی نیا درباره دپوی خودروها توسط تولیدکنندگان و عرضه با قیمت بالاتر،بیان داشت: قیمت خودروهای داخلی با نظر سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تعیین می شود، اما در قیمت گذاری خودروهای خارجی ابهاماتی وجود دارد. وی افزود: سفارش مشتری و تقاضای بازار نیز از جمله دلایل افزایش قیمت خودرو به شمار می رود اما خودروسازان داخلی ملزم به رعایت ضوابط سازمان حمایت هستند و هر گونه تغییر قیمت باید طبق نظر این سازمان صورت گیرد.

    http://www.asrekhodro.com/News/20368
     

    دست یابی ایران خودرو به دانش طراحی و ساخت قالب های داشبورد
    شش سال پیش در چنین روزی شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو در سال تولید ملی به دانش طراحی و تولید بزرگترین قالب داشبوردسمنددارای کیسه هوادست یافت که این امر بیش از 700 هزار یوروصرفه جویی ارزی درپی دارد. غلامرضا علوی مدیرعامل شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب اظهار کرد : این پروژه با همکاری شرکت ساپکو صورت گرفته و بزرگترین شرکت قالب سازی آلمان در چارچوب یک قرارداد 5 ساله تکنولوژی این فناوری صنعتی را به شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو انتقال داده است .
    وی افزود: بیش از این قالب های مذکور از کره جنوبی و اروپا وارد می شد.

    http://www.asrekhodro.com/News/20384
    تولید سواری دیزلی، اولویت اول صنعت خودرو ایران

    شش سال پیش در چنین روزی مدیرسابق بهینه‌سازی انرژی در بخش حمل و نقل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت اظهار کرد: در حال حاضر اولویت اول صنعت خودرو ایران در تعیین سبد سوخت خودروهای سواری‌، حرکت به سمت تولید خودروهای سواری دیزلی است. محمدرضا فیض آبادی اظهار کرد: هم اکنون بیش از 50 درصد سواری های تولیدی در کشورهای توسعه یافته از سوخت دیزل، مابقی بنزین و تنها سه درصد از دیگر سوخت ها مانند انرژی الکتریکی، گاز و سایر انرژی های تجدیدپذیر استفاده می کنند.
    وی ادامه داد: در حوزه سوخت های گازی نیز حدود دو درصد از تمام سواری های جهان گازسوز هستند که عمدتا نیز از سوخت LPG (گاز مایع) استفاده می کنند.
    وی افزود: خودروسازان بزرگ در کشورهای توسعه یافته به تدریج در حال حرکت به سمت تولید خودروهای الکتریکی و هیبرید هستند؛ به گونه ای که طبق هدفگذاری صورت گرفته در 20 سال آینده بیش از 50 درصد خودروهای سواری با انرژی الکتریکی و تجدیدپذیر حرکت خواهند کرد.
    مدیر بهینه سازی انرژی در بخش حمل و نقل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت تصریح کرد: در حال حاضر اولویت اول صنعت خودرو ایران در تعیین سبد سوخت خودروهای سواری ، حرکت به سمت خودروهای سواری دیزلی است و پس از آن نیز باید اقداماتی در راستای تولید خودروهای الکتریکی و هیبرید صورت گیرد.

    http://www.asrekhodro.com/News/20372

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو