فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

نقص فنی در ۴۴ هزار دستگاه از خودروهای جنرال‌موتورز

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی بزرگترین خودروساز آمریکا بیش از ۴۴ هزار دستگاه از خودروهای خود را به دلیل نقص فنی از بازار جمع‌آوری کرد.

نقص فنی در ۴۴ هزار دستگاه از خودروهای جنرال‌موتورز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، جنرال موتورز اعلام کرد که به دلیل نقص در واشر شیشه جلوی 44 هزار و 668 دستگاه از خودروهای شورولت سونیک مدل 2012 را از بازار جمع آوری می کند.اداره کل ایمنی بزرگراه های آمریکا با تائید این خبر اعلام کرد که جنرال موتورز خودروهای جمع آوری شده را به صورت رایگان چک و رفع نقص می کند.فراخوان جنرال موتورز شامل خودروهای تولیدی بین 5 می 2011 تا 24 فوریه 2012 می شود.به گزارش رویترز، نقص فنی فوق می تواند در برخی مواقع باعث مختل شدن دید راننده هنگام رانندگی شده و خطر تصادف را افزایش دهد.
    http://www.asrekhodro.com/News/20243
    رنو با پژو رقابت می‌کند
    شش سال پیش در چنین روزی شرکت خودروسازی رنو اعلام کرد که قصد دارد طی چند سال آینده در رقابت با گروه پژو سیتروئن، از چهار مدل جدید خود رونمایی کند. 
    رنو سال گذشته اعلام کرده بود که تمامی مدلهای خود را در رقابت با بزرگترین خودروساز اروپا، فولکس واگن روانه بازار خواهد کرد. با این وجود رنو امسال تغییر برنامه داده و قصد دارد روی رقابت با دیگر خودروساز فرانسوی یعنی پژوسیتروئن متمرکز شود.
    آرنو مونته برگ، وزیر صنایع فرانسه نیز پیش از خبر داده بود که مدیران رنو قصد دارند ظرف چند سال آینده چند خودروی جدید را روانه بازار کنند.
    به گزارش سایت اتو نیوز، از جزئیات مربوط به خودروهای جدید رنو خبری در دست نیست، اما شایعاتی مبنی بر ساخت یک خودروی سدان بر پایه کلاس E مرسدس بنز توسط رنو شنیده می شود. خودرویی که ممکن است جایگزین دیگر خودروی رنو یعنی آلپین شود.
    http://www.asrekhodro.com/News/20242

    موافقت هیوندایی با افزایش دستمزد و کاهش شیفت کاری
    شش سال پیش در چنین روزی هیوندایی با افزایش دستمزد و حذف شیفت شب  در کارخانه های خود  برای  پایان دادن به اعتصاب ها موافقت کرد. فروش هیوندایی در سال های اخیر رو به افزایش بود و این خودرو ساز پیش از این اعلام کرده بود که برای کاهش محدودیت ظرفیت تولید خود از ماه سپتامبر شیفت کاری سومی را تعیین خواهد کرد.
    اما کارکنان شرکت هیوندایی در اعتراض به افزایش شیفت کاری دست به اعتصاب زدند صادرات این خودروساز به علت اعتصاب کارکنان این شرکت در کره جنوبی 25 درصد در ماه جولای کاهش یافت.
    هیوندایی به دلیل اعتصاب کارکنان تولید 60.115 خودرو به ارزش 1.11 میلیارد دلار را از دست داد.
    http://www.asrekhodro.com/News/20231
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو