فونیکسریمکسبهتام

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی؛

برای کاهش قیمت خودروی داخلی سریعا تصمیم‌گیری شود

عصر خودرو- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

برای کاهش قیمت خودروی داخلی سریعا تصمیم‌گیری شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، علی‌اصغر یوسف‌نژاد متن این تذکرات را به شرح زیر قرائت کرد:

    قاضی‌پور نماینده ارومیه و محجوب نماینده تهران به وزیر امور خارجه‌: با توجه به اصل 87 قانون اساسی هرگونه تشخیص در خطوط مرزی ممنوع است، لذا در مذاکرات دریای خزر به جدیت از خطوط مرزی ایران دفاع کنیم. به وزیر آموزش و پرورش: به استناد اصل 32 قانون اساسی دولت موظف است وسائل آموزش و پرورش را رایگان برای مردم تا پایان دوره متوسطه فراهم کند. به وزیر راه و شهرسازی و وزیر کشور: افزایش بی‌رویه کرایه منازل در مراکز استان به خصوص پایتخت مشکلات فراوانی را برای مستاجران ایجاد کرده است. به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صنعت، معدن و تجارت: کنترل قیمت انواع میوه را در دستور کار خود قرار دهید.

    ناهید تاج‌الدین نماینده اصفهان به همراه 8 تن از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: آقای شریعتمداری جلوگیری از نوسان شدید قیمت آلومینیوم و عدم عرضه آن در بازار.

    نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر کشور: چرا به قانون شهرداری مبنی بر تبدیل روستاهای دارای جمعیت بالغ بر 3000 نفر به شهر عمل نمی‌شود.

    افضلی نماینده نهبندان به وزیر جهاد کشاورزی: عدم مدیریت سریع در واگذاری واحدهای مجتمع گلخانه‌ای 56 واحدی شهرستان نهبندان که از محل اعتبارات اختصاص یافته از سفر مقام معظم رهبری برای ایجاد شغل برای جوانان جویای کار ایجاد شده است.

    پوربافرانی نماینده نایین و هاشمی نماینده میاندوآب به وزیر صنعت، معدن و تجارت: علت افزایش بی‌رویه قیمت خودرو داخلی چیست؟ تصمیم سریع برای کاهش قیمت اتخاذ شود.

    علی‌ اکبری نماینده بجنورد به رییس جمهور: چرا مطالبات گندمکاران پرداخت نمی‌شود؟

    شهاب نادری نماینده اورامانات به وزیر نیرو: در خصوص جذب جوانان انقلابی و بومی منطقه در سدهای منطقه اورامانات اقدام شود. به وزیر آموزش و پرورش: علت عدم پرداخت حق بیمه معلمان حق‌التدریس به سازمان تامین اجتماعی چیست؟

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط