فونیکسریمکسبهتام

اجرای برنامه فرهنگی "عید تا عید" در متروی تهران

عصر خودرو- سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از اجرای برنامه فرهنگی و هنری "عید تا عید" خبر داد

اجرای برنامه فرهنگی "عید تا عید" در متروی تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، احسان بیسادی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن اعیاد فرخنده قربان و غدیر ودهه ولایت، ویژه برنامه فرهنگی و هنری"عید تا عید" با مشارکت فرهنگسرای مترو در ایستگاه میدان شهدا برگزار می شود.

    وی هدف از اجرای این برنامه را گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی عنوان کردو افزود: گذرگاه های فرهنگی مترو با ظرفیت مناسب برای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی پذیرای مسافران در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی می باشد. بیسادی در تشریح برنامه "عید تا عید" گفت: به مناسبت این روزهای مبارک و به منظور ایجاد فضای با نشاط در مترو، برنامه های متنوع فرهنگی و هنری شامل هم خوانی و سرود، مولودی خوانی، پرده خوانی، موسیقی سنتی و هم چنین کارگاه های خوشنویسی و نقاشی کودکان و مسابقه برگزار می شود.
    لازم به ذکر است، ویژه برنامه "عید تا عید" در روزهای 6 و 7 شهریور 97 از ساعت 15 الی 17 میزبان مسافران شهر زیرزمینی در ایستگاه میدان شهدا می باشد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط