فونیکسریمکسبهتام

مدل ۲۰۱۹ هیوندای النترا در راه است +عکس

عصر خودرو- خودروی هیوندای النترا مدل ۲۰۱۹ با تغییر و تحولات چشمگیری از لحاظ طراحی ظاهری و فنی راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

مدل ۲۰۱۹ هیوندای النترا در راه است +عکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، خودروی سدان اسپرت هیوندای النترا که برای نخستین بار در سال 2011 میلادی با قدرت و زیبایی تمام قدم به عرصه رقابت با سایر سدان های موجود در بازارهای جهانی گذاشت، حالا به نظر می رسد که مدل 2019 آن با تغییرات قابل ملاحظه ای در سه ماهه پایانی، پاییز سال جاری 2018 میلادی عرضه خواهد شد و به نمایندگی های فروش هیوندای موتورز ورود پیدا خواهد کرد.

سبک طراحی هیوندای النترا 2019 همانند نسل کنونی این خودروست که در سال 2016 میلادی یعنی دو سال پیش معرفی شد. این سدان کامپکت با تغییرو تحولات جدیدی همچون کاپوت، گلگیرهای جلو، جلوپنجره مشبک، سپر و چراغ‌های جلو روبرو شده است که موجب شده است شکل ظاهری آن تیزپا و جدیدتر شود. در قسمت عقب خودرو نیز که شامل سپر عقب، چراغ‌های عقب، صندوق عقب و محل نصب پلاک می شود، تغییراتی ایجاد شده است به گونه ای که طراحان هیوندای تصمیم گرفته اند محل نصب پلاک خودرو را به سپرهای النترا منتقل کنند.

این در حالیست که تغییرات داخلی خودرو اندکی کمتر از تحولات ظاهری و بیرونی آن است. بهرحال النترا 2019 از کنترل سیستم های گرمایشی، تهویه و تهویه مطبوع هوا، در کنار نمایشگرهای اطلاعاتی و سرگرمی بهره می برد. سیستم صوتی و رنگی 5 اینچی آن نیز بعنوان گزینه استاندارد و 8 اینچی مجهز به اپلیکیشن‌های اندروید اتو و اپل کارپلی است.

هیوندای همچنین از فناوری های مربوط به افزایش ایمنی خودرو نیز بهره بیشتری گرفته و آنها را ارتقا داده است تا جان سرنشینان و راننده خودرو را از خطر بروز تصادفات خطرناک حفظ کند. این فناوری ها شامل سیستم پیشگیری از برخورد با جلو، جلوگیری از خروج از خطوط و هشدار به توجه راننده می شود که البته در نسخه کاملتر این خودرو، قابلیت های پیشرفته‌تری نظیر سیستم تشخیص عابرپیاده و دستیار خروج ایمن (Safe Exit Assist) نیز برای افزایش ایمنی راننده و سرنشینان خودرو اضافه شده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
      آرشیو