فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس خبر داد:

اجازه گرانی بنزین تا پایان سال داده نمی شود

عصر خودرو- علی آبادکتول- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اختیار دارد بنزین را دو نرخه کند اما تلاش داریم اجازه ندهیم تا پایان سال بنزین گران شود.

اجازه گرانی بنزین تا پایان سال داده نمی شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، اسدالله قره خانی ظهر شنبه در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های موجود می تواند تولید نفت کشور مانند گذشته باشد و کاهش نیابد.

    وی با بیان این که سالانه دو میلیون و 700 هزار بشکه نفت خام و 150 هزار بشکه میعانات گازی صادر می شود، گفت: با توجه به تجهیزات و امکانات موجود در کشور تلاش داریم میزان تولیدات کشور کاهش نیابد.

    نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که با ادامه روند تحریم ها احتمال کاهش تولید در شرایطی که مصرف داخل افزایش یابد وجود دارد، افزود: تمام تلاش بر این است که درآمدهای نفتی کاهش نیابد و اگر تولید کاهش یافت با افزایش قیمت جبران شود.

    به دنبال بازارهای جدید صادرات نفتی هستیم

    وی ادامه داد: هم اکنون دولت و مجلس برای شناسایی بازارها و مشتریان جدید برنامه ریزی هایی داریم.

    وی اضافه کرد: رئیس جمهور آمریکا تهدید کرده که صادرات نفت ایران را به صفر می رساند اما ما از تمام ظرفیت های خود استفاده می کنیم و اجازه چنین موضوعی را نمی دهیم.

    قره خانی تصریح کرد: اگر رئیس جمهور آمریکا از نفوذ خود در مجامع بین المللی، زور نظامی و امکانات و ... برای نابودی اقتصاد ما به کار برده ماهم از تمام ظرفیت ها استفاده می کنیم و تحریم های ظالمانه را پشت سر می گذاریم.

    عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به موضوع گران شدن بنزین هم اشاره و بیان کرد: دولت اختیار دارد هم بنزین را دو نرخه کرده و هم استفاده مجدد از کارت سوخت را اجرا کند اما تلاش داریم اجازه ندهیم تا پایان سال بنزین گران شود.

    وی به موضوع طرح سوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور هم اشاره و خاطرنشان کرد: طرح سوال از رئیس جمهور را امضاء نکرده ام که پس بگیرم اما در حال حاضر به خاطر مصالح کلان ملی پرسش از رئیس جمهور را به صلاح نمی دانم چراکه بیش از هرزمانی به وحدت و یکپارچگی نیاز داریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو