فونیکسریمکسبهتام

تصادف با خودرو اسما را به خواب برد

عصر خودرو- ورزشکار جوان بوشهری که به دلیل تصادف سخت، روی تخت بیمارستان است، هنوز به حالت هوشیاری درنیامده است.

تصادف با خودرو اسما را به خواب برد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از" ورزش سه"، داستان اسماء زحمتکش یکی از داستان های غم انگیز اینروزها است. دختر جوان و ورزشکاری که دچار حادثه ای تلخ و تصادفی سخت شد و اکنون روی تخت بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهردر کما است.
    اسماء از تمرینات آماده سازی برای مسابقات کشوری به خانه بازمی گشت و هم‌تیمی هایش او را در نقطه‌ای از بزرگراه پیاده کردند. بزرگراهی که می گویند پل عابر پیاده و چراغ قرمزی ندارد و تلفات زیادی هم داشته و جان های زیادی در حین رد شدن از آن گرفته شده است. اسما در حال عبور از اتوبان با دو اتومبیل تصادف می کند. اتومبیل اول با او برخورد کرده و او را پرت می کند و اتومبیل دوم هم با سرعت به او می زند. حادثه ای دلخراش که دختر جوان را تا نزدیکی های مرگ مغز برد اما نیروی جوانی و انگیزه اش برای زندگی او را از مرگ مغزی نجات داد و اسما حالا در مرحله مهم دیگری قرار دارد. این مرحله مثل فینال است و او باید بهترین عملکردش را داشته باشد. او باید با نیرو و انرژی و تمام انگیزه اش برای زندگی تلاش کند و به هوش بیاید و به بزرگترین افتخارش برسد، افتخار قهرمان شدن، شکست دادن مرگ و در آغوش گرفتن زندگی چیزی است که همه از او می خواهند.
    آخرین خبرها
    الهام پزشک دوست و هم دانشگاهی اسماء زحمتکش است که اینروزها در کنار خانواده این دختر جوان و ورزشکار برای بازگشت او دعا می کند. او نیز تایید می کند که اسما به گفته دکترها مرگ مغزی را رد کرده و حالا همه منتظر هستند تا سطح هوشیاری اش بالاتر بیاید. براساس اطلاعات دوست صمیمی و هم دانشگاهی اسما امروز قرار بود چند مورد سی تی اسکن روی مغز اسماء انجام شود اما در زمان انجام سی تی اسکن او با افت فشار مواجه شده و نمی توانند سی تی اسکن را انجام بدهند. قرار بود این سی تی اسکن ها و آزمایش ها به شیراز فرستاده شود تا مراحل انتقال این دختر ورزشکار انجام شود اما او فعلا شرایط سی تی اسکن را ندارد. دوست صمیمی اسماء درباره حضور مسئولین بر بالین او هم گفت:« فکر کنم به خاطر خبری که زدید مسئولین متوجه این موضوع شدند چرا که امروز مسئولان تربیت بدنی استان و تعدادی دیگر از مسئولان ورزشی برای ملاقات آمدند. » البته که هنوز چهره هایی مثل حسین ماهینی، مهدی طارمی و دیگر ورزشکاران سرشناس بوشهری در این رابطه اقدام خاصی انجام نداده اند و شاید در همین روزها این افراد نیز به جمع ملاقات کننده ها اضافه شوند.

     

    درباره اسماء
    اسماء زحمتکش دختری 24 ساله و اهل بوشهر است. او پدرش و دایی اش را نیز در تصادف از دست داده و حالا خودش نیز به خاطر تصادف با اتومبیل برای زندگی تلاش می کند. او قبل از این تصادف در حال تمرین و آماده شدن برای مسابقات رنکینگ کشوری بود. اسما قبل از تیراندازی در هندبال و سافت بال نیز فعالیت جدی و حرفه ای داشت و حتی به تیم ملی سافت بال بانوان هم دعوت شده بود. او هر روز با کمترین امکانات از 5 صبح تا شب تمرین می کرد تا بتواند آینده اش را بسازد و بتواند با کسب افتخار زندگی خود و خانواده اش را تغییر بدهد. مثل اکثر ورزشکاران خانواده ای از نظر مالی ضعیف دارد و او یکی از کسانی بود که در تامین مخارج زندگی به مادر و خواهرش کمک می کرد. مدتی در گمرک بوشهر مشغول کار بود اما مشکلات اقتصادی کشور باعث شد تا از این کار بیرون آمده و در یک شرکت خصوصی مشغول به کار شود. او از بچگی اما عاشق ورزش بود و همیشه ورزش می کرد و در تیراندازی، هندبال و سافت بال توانست در سطح حرفه ای حضور داشته باشد. او مثل خیلی دیگر از ورزشکاران با استعداد با کمترین امکانات و بدون اینکه حمایت خاصی شود از شانزده سالگی در تیم ملی سافت بال حضور داشت و تمام هدفش این بود که یکی از ملی پوشان تیراندازی ایران باشد اما در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مهمترین لحظات زندگی اش را سپری می کند. همه منتظر هستند که اسماء خیلی زود به هوش بیاید و بتواند دوباره مثل قبل برای قهرمانی های ورزشی تلاش کند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط