فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

لاستیک با ارز دولتی به رانندگان کامیون اختصاص می‌یابد

عصر خودرو- معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به مشکل تأمین لاستیک، قطعات و تعمیرات کامیون داران گفت: با توجه به برگزاری جلسات متعدد، مقرر شد تا لاستیک با ارز دولتی وارد شده و در اختیار رانندگان قرار گیرد.

لاستیک با ارز دولتی به رانندگان کامیون اختصاص می‌یابد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، عبدالهاشم حسن‌نیا عصر امروز در بازدید از پایانه حمل بار شهرستان مبارکه و دیدار با رانندگان این شهرستان اظهار داشت: در تأمین لاستیک، قطعات و تعمیرات کامیون داران مشکلاتی وجود داشت که با توجه به برگزاری جلسات متعدد، مقرر شد تا لاستیک با ارز دولتی وارد شده و در اختیار رانندگان قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه با تکیه بر اسناد بالادستی خدمات عرضه شده به رانندگان  بهبود می‌یابد، افزود: تا کنون 538 هزار نفر از رانندگان و همسرانشان برای استفاده از بیمه تکمیلی ثبت‌نام کرده‌اند.

    معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه سازمان راهداری کشور به مباحث معیشتی و مشکلات اقتصادی رانندگان توجه دارد، تصریح کرد: انباشته شدن مشکلات رانندگان از یکسو و وضعیت سخت اقتصادی کنونی از سوی دیگر، اصلاح شرایط را زمان بر کرده است اما ما به دنبال ایجاد تسهیلات قرض الحسنه برای رانندگان و ارائه تسهیلات کم بهره به این قشر هستیم.

    وی با اشاره به نقش تنظیم گری سازمان راهداری وحمل ونقل در روابط صاحب بار، شرکت و رانندگان گفت: 90 درصد از بار و مسافر در سطح کشور  از طریق جاده حمل می‌شود و مسئولیت سنگینی بر عهده وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

    رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جادها ی کشور در بازدید از شهرستان مبارکه پروژه باند دوم محور مبارکه، بروجن، تقاطع غیر همسطح بلوار امیر کبیر و تقاطع غیر همسطح لاو، مجلسی را کلنگ زنی کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط