فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی البرز خبر داد:

انهدام باند سارقان خودرو در البرز

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو با اعتراف به ۱۲۹ فقره سرقت خبر داد.

انهدام باند سارقان خودرو در البرز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودروهای پژو و سمند در سطح شهر کرج پیگیری موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت .

    وی در ادامه افزود: در بررسی‌های تکمیلی مأموران مشخص شد که سرقت‌ها عموماً از ساعت 9 صبح تا 15 عصر اغلب در مقابل بوستان‌ها، پارک‌ها و جلوی ادارات دولتی و همگی با یک شیوه صورت گرفته است.

    فرمانده انتظامی البرز تأکید کرد: مأموران با رصد اطلاعاتی و مراجعه به آلبوم تصاویر سارقان سابقه‌دار به دو نفر که سابقه سرقت خودرو داشته و به‌تازگی از زندان آزادشده بودند مظنون شدند.

    سردار محمدیان افزود: در بررسی‌های تکمیلی مأموران محرز شد که افراد شناسایی‌شده ساکن غرب استان تهران  هستند که به‌صورت روزانه به کرج رفت‌وآمد می‌کنند.

    وی خاطرنشان کرد: مأموران پس از چندین شبانه‌روز تحت نظر قرار دادن رفت‌وآمد نامبردگان، درنهایت آن‌ها را سوار بر یک دستگاه خودرو پژو 405 سرقتی در ابتدای جاده شهریار شناسایی و پس از صدور دستور توقف خودرو، متهمان را دستگیر و به همراه خودرو سرقتی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

    فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: متهمان در بازجویی‌های مأموران به جرم خود مبنی بر 29 فقره سرقت خودرو و 100 فقره سرقت داخل خودرو، درمجموع 129 فقره سرقت در خیابان‌های خلوت شهر کرج که فاقد دوربین مداربسته بود اعتراف کردند.

    سردار محمدیان تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهمان و گاراژی که متعلق به آن‌ها بود، 4 دستگاه خودرو سمند و 100 فقره تجهیزات داخل خودرو کشف شد و متهمان اعتراف کردند که 25 دستگاه خودرو سرقتی را نیز پس از سرقت به سایر استان‌ها انتقال داده‌اند که تلاش برای شناسایی و جمع‌آوری خودروهای مسروقه ادامه دارد.

    کد خبر 4374197

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو