فونیکسریمکسبهتام

در پی شایعه کمبود بنزین در مازندران مطرح شد؛

مسئول پخش در ساری: جایگاه‌های سوخت هیچ گاه تعطیل نشدند

عصر خودرو -مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: موج شایعه کمبود و گرانی بنزین، جایگاه‌های سوخت این شهرستان را تعطیل نکرد.

مسئول پخش در ساری: جایگاه‌های سوخت هیچ گاه تعطیل نشدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، حسینعلی طالبی درجمع خبرنگاران اظهار کرد: تاسیسات انبار نفت ساری در زمینی به مساحت حدود 30 هکتار متصل به مرکز استان با هدف تامین،  ذخیره سازی و توزیع انواع فرآورده های نفتی مورد نیاز استان، دیگر مناطق و نیروگاه‌های شمال کشور ایجاد شد و در شرایط عادی از این انبار روزانه حدود 3.5 تا 4 میلیون لیتر بارگیری می‌شود. در پی شایعات کمبود و گرانی بنزین درمرداد، روزانه حدود 9.3 میلیون لیتر بنزین از انبار شهید اسماعیلی ساری در بین جایگاه‌های پمپ بنزین‌های منطقه ساری توزیع شد.

    وی افزود:  تانکرهای حمل بنزین با بارگیری شبانه روزی از انبار ساری، سوخت مورد نیاز جایگاه‌های عرضه سوخت را تامین می‌کردند.

    طالبی از ایمنی بالای تاسیسات انبار نفت ساری گفت و تاکید کرد: با توجه به حساسیت های بالای عملیاتی در انبار این شهرستان، شناخت محیط های پر خطر، شرح وظایف و تقسیم کار هر یک از اعضا و انجام مانورهایی برای انجام کار بدون حادثه و ایمن، از وظایفی است که به درستی انجام می‌شود.

    به گزارش ایسنا، در آغازین روزهای مردادماه بود که تعدادی از مردم در برخی شهرهای مازندران از ترس شایعه کمبود بنزین به سمت پمپ بنزین ها روانه و سبب طولانی شدن صف ها و اختلال در توزیع سوخت شدند. شنیده‌ها از آن حکایت داشت که برخی صاحبان پمپ بنزین‌ها و عرضه کنندگان سوخت، با وجود داشتن بنزین در مخازن خود، از فروش آن ممانعت می‌کنند و عده‌ای نیز معتقد بودند که آنها خواستار گران شدن قیمت سوخت هستند. این نگرانی سبب شد مردم علاوه بر تلاش برای پر کردن باک ماشین شان به ذخیره سازی سوخت در خانه‌شان اقدام کنند و در این میان برخی آژانسهای مسافربری از این موضوع سوء استفاده کرده و بنزین را با گاهی 2 برابر بیش از قیمت جایگاه‌ها به فروش رساندند.

    هرچند در شهرستان‌های فریدونکنار، نور، تنکابن، سرخرود، بابلسر، قائمشهر و برخی دیگر شهرهای استان مازندران، برخی پمپ‌های بنزین تعطیل شده‌ و یا در برخی شهرهای دیگر صف‌های طولانی در مقابل جایگاه‌های سوخت ایجاد شد اما مسئولان ذیربط معتقد بودند دلیلی برای نگرانی از کمبود بنزین وجود ندارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو