فونیکسریمکسبهتام

راننده فاقد گواهینامه جان ۲ موتور سوار را گرفت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پاترول با سه دستگاه موتورسیکلت در جاده ابرو و سیمین شهر همدان، ۲ تن فوت و یک تن مجروح شد.

راننده فاقد گواهینامه جان ۲ موتور سوار را گرفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ؛ سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه  بیان کرد: عشایر های ساکن در منطقه سیمین شهر همدان از پاترول برای جابجایی استفاده می کنند.
    وی اضافه کرد: راننده فاقد گواهینامه یک دستگاه پاترول که از ابرو به سمت سیمین در حال تردد بود به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و انحراف به چپ غیرمجاز با سه دستگاه موتورسیکلت رخ به رخ برخورد کرد.
    رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه در این سانحه رانندگی 2 موتورسوار در دم فوت، یکی از آنها مجروح و راننده پاترول از محل حادثه متواری شد اظهار داشت: پس از انجام یکسری کارهای پلیسی راننده متخلف شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.
    سرهنگ عزیزی ادامه داد: همچنین در یک سانحه دیگر، یک دستگاه پراید که از کرمانشاه به سمت همدان تردد می کرد به خاطر خواب آلودگی راننده در نزدیکی سراشیبی آب باریک - آبرومند واژگون شد و مادر 62 ساله راننده به علت نبستن کمربند ایمنی از شیشه خودرو به بیرون پرتاب شد و جان باخت.
    سرهنگ عزیزی یادآوری کرد: همچنین شامگاه پنجشنبه در جاده اسدآباد به سمت یوسف آباد نیز یک دستگاه سواری پژو واژگون شد که راننده 28 ساله آن جان خود را از دست داد.
    گفتنی است؛ 114 تن در سوانح رانندگی همدان در سه ماهه نخست سال 96 جان باختند که این آمار در فصل بهار امسال به 93 تن کاهش یافت.
    همچنین یک هزار و 884 تن از ابتدای سالجاری تا پایان خردادماه در سوانح رانندگی این استان مجروح شدند که یک هزار و 290 تن از آنها مرد و مابقی زن بودند.
    در مجموع در سال 96، حدود 505 تن در سوانح رانندگی درون و برون‌ شهری این استان جان خود را از دست دادند که نسبت به سال 95 با جان باختن 509 تن ، کاهش یک درصدی را نشان می دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط