فونیکسریمکسبهتام

جزئیات محدودیت ترافیکی جاده‌ها تا ۲۰ شهریور

عصر خودرو- سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جرئیات محدودت ترافیک محورهای مواصلاتی کشور تا ۲۰ شهریور را اعلام کرد.

جزئیات محدودیت ترافیکی جاده‌ها تا ۲۰ شهریور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیل مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها طبق ‌روال عادی در جریان است.

    طی شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2223تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 0.3 درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 15.5 درصد، اوج تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 بامداد صورت پذیرفته است.

    ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی :

    1- محوررامیان- اولنگ–شاهرود،  واقع در استان‌های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

    2- محور فرعی شمشک–دیزین، واقع در استان های  البرز و تهران تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود  است.

    3- محور گیوی– خلخال ، واقع در استان اردبیل تا اطلاع ثانوی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و مسیر جایگزین برای وسایل نقلیه سبک از طریق مسیر دسترسی به آبگرم گیوی و برای وسایل نقلیه سنگین از محور جدیدالاحداث سه راهی فیروزآباد به خلخال است.

    4-محور ایلام-اسلام آباد غرب واقع در استان ایلام تا اطلاع بعدی به دلیل رفع نقص سیستم روشنایی و تهویه مسدود  است.

    ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی :

    1- محوررامیان- اولنگ–شاهرود،  واقع در استان هایگلستان و سمنان، از مورخ 29 فروردین95 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

    2- محور فرعی شمشک–دیزین، واقع در استان های  البرز و تهران تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود  است.

    3- محور گیوی– خلخال ، واقع در استان اردبیل  تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و مسیر جایگزین برای وسایل نقلیه سبک از طریق مسیر دسترسی به آبگرم گیوی و برای وسایل نقلیه سنگین از محور جدیدالاحداث سه راهی فیروزآباد به خلخال است.

    4-محور ایلام-اسلام آباد غرب واقع در استان ایلام تا اطلاع بعدی به دلیل رفع نقص سیستم روشنایی و تهویه مسدود  است.

    ممنوعیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

    1- محور باغچه - سنگ بست،  واقع دراستان خراسان رضوی تا 20 شهریور 97، ساعت  6 تا 18 به‌ دلیل اجرای عملیات تثبیت زیر سازی و آسفالت، از کیلومتر 500+1 تا 700+8، محور فوق مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزاد راه شهید شوشتری تقاطع مهدی آباد – جاده فریمان - سنگ بست و بالعکس انجام می گردد.

    2- محور ایلام – اسلام آباد غرب (محدوده تونل اربعین)، واقع در استان ایلام تا اطلاع بعدی، به دلیل رفع نقص سیستم روشنایی و تهویه مسدود و تردد از مسیر جایگزین، محور قدیم ایلام-قلاجه است.

    3- محور دارزین - دهبکری، واقع دراستان کرمان تا 20 شهریور 97 از ساعت 6 تا 18، به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری، کیلومتر 45 الی 50، محور فوق در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین ابارق – دهبکری انجام می گردد.

    محدودیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

    الف) تهران و محورهای منتهی به آن:

    1- آزاد راه تهران – قم،  واقع در استان تهران تا 20 شهریور 97، روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه از ساعت 9 تا 17 و همچنین روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 هر هفته، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌دلیل اجرای عملیات  نصب حفاظ بتنی مفصلی در رفو‌ژ میانی، حدفاصل کیلومتر 37 تا 58، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

    2-محور کرج – چالوس،  واقع در استانالبرز تا 20 شهریور 97، روزهای شنبه تا  سه شنبه از ساعت 8  تا  17 و روزهای چهارشنبه از ساعت 8  تا 12 هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه،   بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت گرم، کیلومتر 0 الی 70، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط  انجام می‌شود.

    3- آزادراه تهران – کرج، واقع دراستان تهران تا 20 شهریور از ساعت 8 تا 15 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 13 هر هفته، بغیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی در رفیوژ میانی تردد همزمان بااجرای عملیات، بامحدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

    4- آزادراه قم - تهران، واقع در استان قم تا 20 شهرویر امسال از ساعت 8 تا 17 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 هر هفته، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، بدلیل اجرای عملیات حمل و نصب حفاظ مفصلی، کیلومتر 15 الی 28، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

    5- آزاد راه تهران – کرج - قزوین، واقع در استان البرز نیز تا 20 شهریور 97 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 9 تا 15 و روزهای چهارشنبه از ساعت 9 تا 13 هر هفته بغیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه،   بدلیل اجرای عملیات حفاظ های صلب مفصلی، کیلومتر 500+16(تیر280)  الی 24(تیر400)، تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط  انجام می‌شود.

    6- آزاد راه تهران – کرج – قزوین (باند جنوبی – حدفاصل امامزاده طاهر تا پمپ بنزین آفتاب) ،  واقع در استانالبرز، از مورخ 20 خرداد لغایت 20 شهریور 97، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 09:30 الی 16:30 هر هفته، بغیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، بدلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه گیری آسفالت، کیلومتر 33 الی 13، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط  انجام می‌شود.

    7- آزاد راه ساوه – تهران،  واقع دراستان تهران تا 20 شهریور 97 از ساعت 9 تا 17 روزهای شنبه تا چهارشنبه و همچنین روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 14 هر هفته، بغیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌دلیل اجرای عملیات تعمیرات درزگیری، لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 35 (رودخانه شور) الی 3 (عوارضی اول)، تردد همزمان با اجرای عملیات، بامحدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو