فونیکسریمکسبهتام

شهردار منطقه ۲۲ در جمع خبرنگاران خبر داد

احداث مسیر دوچرخه‌سواری به طول ۲۲ کیلومتر

عصر خودرو-شهردار منطقه ۲۲، گفت: از میدان آزادی تا بوستان چیتگر مسیر دوچرخه‌سواری به طول ۲۲ کیلومتر احداث می‌شود.

احداث مسیر دوچرخه‌سواری به طول ۲۲ کیلومتر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، علی نوذرپور در نشست خبری درباره برنامه‌های شهرداری منطقه 22، اظهار داشت: مردم تهران با منطقه 22 آشنا نیستند و نمی‌دانند این منطقه دارای چه ظرفیت‌های خوبی است.

    وی با اشاره به اینکه منطقه 22 دارای مراکز تفریحی و تفرجگاهی است،‌گفت: این منطقه با دریاچه شهدای خلیج فارس به شهروندان تهرانی شناسانده شده است و دیگر جاذبه‌های فرهنگی و اجتماعی و تفریحی این منطقه به مردم تهران معرفی نشده است.

    شهردار منطقه 22 گفت: بوستان‌های خرگوش‌دره، ورداورد، بوستان جنگلی کن، در این منطقه واقع شده و برای هر یک از این بوستان‌ها مدیری منتسب کرده‌اند که از ظرفیت بیشتر آن استفاده شود.

    نوذرپور گفت: مسیر دوچرخه‌سواری از میدان آزادی تا چیتگر به طول 22 کیلومتر در حال احداث است که بخش عمده‌ای از آن ساخته شده و هزار متر از این زمین در کنار استادیوم آزادی واقع شده که باید آزادسازی شود تا کل این مسیر برای دوچرخه‌سواری مهیا شود و این ظرفیت خوبی برای مردم محله و شهر تهران است.

    وی با اشاره به تأمین آب دریاچه خلیج‌فارس اظهار داشت:‌ این دریاچه در اختیار سایر مدیریت‌های شهرداری تهران است و مدیریت آن با شهرداری منطقه نیست و در سال گذشته با سازمان آب‌منطقه‌ای تعامل شد و پس از پرداخت وجه آبگیری دریاچه انجام شده است.

    شهردار منطقه 22 درباره ترکیدگی لوله آب در خیابان مولوی منطقه 22 اظهار داشت: روز گذشته با برخورد بیل مکانیکی لوله آب ترکیده بود که پروژه عمرانی توسط سازمان فنی و عمران در حال انجام است و در این حادثه قطعی آب هم اتفاق نیفتاده بود.

    نوذرپور خاطرنشان کرد: نقشه‌های شهر به دلیل نبود مدیریت یکپارچه شهری در اختیار شهرداری تهران نیست و موجب می‌شود این مشکلات پیش بیاید.

    وی خاطرنشان کرد: در طرح جامع کارکردهای فرامنطقه‌ای برای منطقه 22 در نظر گرفته‌اند و منطقه 22 مرکز خدمات فرامنطقه‌ای و فراشهری است و کارکرد اصلی آن تفریحی، تفرجگاهی و گردشگری است.

    شهردار منطقه 22 بیان داشت: کارکرد بعدی منطقه 22 دانشگاهی است و در حال حاضر دانشگاه علامه‌ طباطبایی که بعد از تهران بزرگ‌ترین دانشگاه محسوب می‌شود و یک شهر دانشی است در حال تکمیل است.

    نوذرپور بیان داشت: در سنوات گذشته با شکل‌گیری ساختمان‌ها و واحدهای مسکونی سرانه‌ها شکل نگرفته است.

    وی خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر با کمبود سرانه‌های درمانی، فرهنگی، آموزشی، هنری و ورزشی مواجه هستیم.

    شهردار منطقه 22 خاطرنشان کرد: مشکل دیگری که در منطقه 22 وجود دارد در خصوص حمل و نقل شهری و عمومی است و با توجه به اینکه شهر تهران با ناوگان اتوبوسرانی فرسوده مواجه است، بنابر این در این خصوص باید اقدامات لازم صورت بگیرد.

    نوذرپور بیان داشت: در حال حاضر با کمبود مدرسه در منطقه 22، 14 هزار دانش‌آموز این منطقه برای آموزش به مناطق 2 و 5 می‌روند و در این خصوص با آموزش و پرورش منطقه جلسات متعددی برگزار شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو