فونیکسریمکسبهتام

تصادف سمند با اتوبوس در تهران یک کشته برجا گذاشت

عصر خودرو- تصادف خودرو سمند با عقب یک دستگاه اتوبوس صبح امروز (سه شنبه) در خیابان شهید رجایی باعث مرگ خانم ۵۲ ساله ای شد.

تصادف سمند با اتوبوس در تهران یک کشته برجا گذاشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز سه شنبه  گفت: ساعت 6 و 59 دقیقه امروز سانحه تصادف در خیابان شهید رجایی به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
    سید جلال ملکی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری سمند با 6 سرنشین شامل 4 خانم و آقا به همراه 2 کودک به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص با قسمت عقب یک دستگاه اتوبوس خالی از مسافر برخورد کرد.
    وی ادامه داد: بر اثر شدت برخورد اتاقک خودرو سمند دچار آسیب شد و زمانی که آتش نشانان در مدت زمان حدود 3 دقیقه خود را به محل حادثه رساندند 2 آقا به همراه 2 کودک از خودرو خارج شده بودند اما 2 خانم در داخل اتاقک خودرو گرفتار بودند.
    ملکی خاطرنشان کرد: آتش نشانان بلافاصله عملیات نجات را آغاز کردند و هر 2 خانم را از داخل خودرو خارج کردند که خانمی 52 ساله بدلیل شدت جراحات وارده جان باخت و فرد دیگر بدلیل مصدومیت توسط عوامل اورژانس راهی بیمارستان شد.
    وی با بیان اینکه علت دقیق این تصادف در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور است از رانندگان خواست به هنگام رانندگی حتما با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی حرکت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط