فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد ۹۷ (۳)

حضور گروه سایپا در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد

عصر خودرو- هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد با حضور گروه خودروسازی سایپا و نمایش محصولات جدید این گروه برگزار می شود.

حضور گروه سایپا در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا به منظور معرفی محصولات، خدمات و دستاوردهای خودرویی با انواع خودروهای سواری، باری و تجاری تولید شده در شرکت های خودروساز خود همچون: سایپا، پارس خودرو، سایپا سیتروئن، زامیاد، بن رو و سایپا دیزل در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد حضوری همه جانبه خواهد داشت.

    بر اساس این گزارش، در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد خودروی رهام جدیدترین محصول سایپا در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت و همچنین خودروهای کوییک، C3 سایپا سیتروئن، سراتو آپشنال، ساینا اتوماتیک، چانگانCS35، آریو، زوتی T600 ، خانواده برلیانس( H220،H230، H320، H330، کراس320 )، ساندرو استپ وی، پادرا، ریچ، ون مسافری، استرالیس، دورکا، ولووFH500 ، دانگ فنگ HX، فوتون 6 و 5/8 تن و کشنده کاوه از محصولات گروه خودروسازی سایپا برای بازدید علاقه مندان به صنعت خودرو و عموم مردم به نمایش گذاشته می شوند.

    در این نمایشگاه دو محصول کوییک و ساینا اتوماتیک توسط علاقه مندان مورد تست قرار خواهند گرفت.

    گروه خودروسازی سایپا علاوه بر شرکت های خودروساز خود، در قالب شرکت های ارائه دهنده خدمات و تامین کننده قطعات مانند: سایپایدک، امدادخودرو، رایان سایپا، سازه گستر، کارگزاری بیمه سایپا، خدمات فنی رنا، طیف سایپا، رینگ سایپا، مدیریت امور مشتریان و اداره رسیدگی به شکایات مشتریان در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد حضور پر رنگی خواهد داشت.

    علاوه بر این شرکت ها، 14 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا در استان خراسان رضوی برای پاسخگویی به مراجعان و مشتریان در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

    گروه خودروسازی سایپا در فضایی به مساحت 5 هزار متر مربع در نمایشگاه خودرو مشهد حضور می یابد و بخش های جانبی غرفه گروه سایپا شامل نظرسنجی از بازدیدکنندگان، برگزاری جنگ شادی بهمراه اجرای طنز، مسابقه پرسش و پاسخ، اجرای استندآپ و موسیقی ( در دو روز اول نمایشگاه) خواهد بود.

    گفتنی است هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد از 16 تا 19 مردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های شهر مشهد برگزار می شود و عموم علاقه مندان و بازدیدکنندگان می توانند از ساعت 17 تا 23 از این نمایشگاه خودرویی بازدید کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو