فونیکسریمکسبهتام

تمام جایگاه‌های سوخت استان کرمانشاه فعال است

عصر خودرو- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه گفت: تمام جایگاه‌ها یک سوخت استان کرمانشاه فعال است و مشکلی برای تامین سوخت وجود ندارد.

تمام جایگاه‌های سوخت استان کرمانشاه فعال است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، مرادحاصل مرادی با اشاره به اینکه تمام جایگاه‌های سوخت استان کرمانشاه با تمام ظرفیت فعالیت می‌کنند اظهار داشت: هیچ کمبودی از نظر سوختن در استان کرمانشاه وجود ندارد.

    وی با بیان اینکه گزارشی مبنی بر انبار کردن سوخت توسط مردم به ما اعلام نشده است عنوان کرد: چنانچه تخلف یا توقیفی در جایگاه‌ها یک سوخت استان مشاهده می‌شوند مردم می‌توانند به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اطلاع دهند.

    مرادی گفت: در سه ماه نخست امسال 428 میلیون لیتر انواع فراورده‌های نفتی شامل سوپر و معمولی، نفتگاز، نفتکوره  و نفت سفید در استان کرمانشاه توزیع شده است.

    وی با اشاره به اینکه مصرف انواع فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش همراه بوده است افزود: توزیع و مصرف بنزین سوپر در سه ماه نخست امسال به ترتیب سه میلیون و 553 هزار و بنزین معمولی 137 میلیون و 985 هزار لیتر بوده است که رشد 17 و 15 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

    مرادی با بیان اینکه مهمترین دلایل رشد مصرف بنزین در استان افزایش مسافرت‌های برون‌شهری به‌ویژه در ایام عید نوروز و افزایش تعداد خودروها بوده است گفت: در بهار امسال 176 میلیون لیتر نفت‌گاز مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد رشد داشته است.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه بیان کرد: در 93 روز نخست امسال 141 میلیون لیتر نفتکوره و 13 میلیون لیتر نفت سفید توزیع و مصرف شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 26 و 24 درصد کاهش یافته است.

    مرادی از افزایش 15 درصدی CNG در کرمانشاه خبرداد و گفت: این میزان در سه ماه نخست امسال 71 میلیون و 145 هزار و 392 مترمکعب بوده است که معادل 392 هزار و 145 هزار لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده است.

    وی عنوان کرد: توزیع و مصرف گاز مایع نیز با 12 میلیون و 293 هزار کیلوگرم در 93 روز نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد کاهش یافته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو