فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی:

تعویض آسفالت خطوط ویژه با آسفالت الیافی

اتوبوس‌های جدید همگی دارای کولر هستند

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به جمع شدگی آسفالت در اثر وزن اتوبوس‌ها، گفت: برای جلوگیری از این وضعیت، در محل ایستگاه‌ها از آسفالت الیافی استفاده می‌کنیم.

تعویض آسفالت خطوط ویژه با آسفالت الیافی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران  با اشاره به اقدامات این سازمان به منظور تجهیز اتوبوس‌ها به کولر، اظهار کرد: چون ما اتوبوس‌ها را از کارخانه تحویل می‌گیریم، برخی از آن‌ها کولر دارند و برخی دیگر هم به لحاظ فنی امکان نصب کولر را ندارند.
    مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تصریح کرد: در نوسازی ناوگان باید اتوبوس‌های دارای کولر بیاوریم، زیرا اتوبوس‌هایی که از سال 84 تا 85 تحویل گرفته شدند، امکان نصب کولر را ندارند.

    وی در خصوص آسیب دیدگی آسفالت خیابان‌ها بر اثر وزن زیاد اتوبوس‌ها، گفت: وقتی اتوبوس‌ها در محل ایستگاه ترمز می‌کنند، بخاطر وزن آن‌ها معمولا آسفالت جمع می‌شود، لذا معاونت عمرانی و شهرداری مناطق در محل ایستگاه‌ها آسفالت‌های الیافی می‌ریزند که مقاومت بیشتری دارند و بر اثر ترمز اتوبوس جمع نمی‌شوند.

    بیشتر بخوانید: کمبود 3 هزار دستگاه اتوبوس در تهران/ دولت از سال 90 هیچ اتوبوسی به شهرداری تهران نداده است

    وی افزود: هیچ اتوبوسی معاینه فنی نمی‌گیرد، مگر اینکه از حیث شیشه، لاستیک، دودزایی و چند آیتم دیگر تأیید شود.

    سنندجی با اشاره به برخی ایستگاه‌های اتوبوس که فاقد دستگاه ثابت کنترل اعتبار بلیت هستند، گفت: معمولا در این مواقع یا دستگاه خراب شده و یا به سرقت رفته است، اما در هر صورت ما به محض اطلاع دستگاه سیار را در ایستگاه جایگزین می‌کنیم.

    سنندجی در پایان با اشاره به ورود خودروهایی غیر از اتوبوس به خط ویژه، گفت: هر خودرویی که وارد خط ویژه می‌شود، باعث کاهش سرعت اتوبوس‌ها می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط