فونیکسریمکسبهتام

با پیش پرداخت کمتر خودروی بی ام دبلیو بخرید ؛

تخفیف خرید نقدی۲% در شرایط ویژه تابستانه پرشیا خودرو

عصر خودرو- پرشیا خودرو دور دوم شرایط ویژه تابستانه خودر را آغاز کرد. در این شرایط فروش خودروهای ۱۲۰ ، ۱۲۵ ، ۲۱۸ و ۵۳۰ و همچنین X۱ به علاقه مندان عرضه می شود .

تخفیف خرید نقدی۲% در شرایط ویژه تابستانه پرشیا خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در شرایط فروش ویژه تابستانه پرشیا خودرو،هاچ بک داغ و اسپرتی 125 وهمچنین 120 با اقساط 12 الی 24 ماهه به علاقه مندان عرضه می شود . همچین مدل 120 به همراه MPV خانوادگی 218 با اقساط 6 ماهه بدون بهره نیز به خریداران عرضه می شود .
    در صورت خرید نقدی مدل های 120 و 218 تخفیف معادل 2 درصد بهای کل خودرو یعنی رقم 11 الی 12 میلیون تومان به خریدارن تعلق می گیرد .
    کراس اوور دو دیفرانسیل X1 با موتور 231 اسب بخاری به علاقه مندان به خودروهای شاسی بلند بی ام دبلیو عرضه می شود . این خودرو رابا اقساط 6 الی 24 ماهه و پیش پرداخت 30 ، 40 و 50 درصد به دوستدارن برند اصیل باواریای عرضه می شود .
    مدل محبوب و دوست داشتنی 530 نیز با اقساط 6 الی 24 ماهه و با پیش پرداخت 30 ، 40 و 50 درصدی در دسترس علاقه مندان به جذاب ترین سدان پرمیموم بازار خواهد بود . تحویل هر دو خودرو در شرایط ویژه تابستانه 30 روز کاری خواهد بود .
    در صورت خرید نقدی تخفیفی معادل 1 درصدی بهای خودرو به خریداران تعلق می گیرد .

    علاقه مندان جهت اطلاع از جزییات شرایط فروش می توانند با تلفن 4591 تماس حاصل نمایند یا به کلیه نمایندگی های پرشیا خودرو درسرتاسر کشور مراجعه نمایند .
    همچنین جهت اطلاع از جزییات اقساط و مبلغ دقیق پیش پرداخت ها می توانند به صفحه فروش –لیست قیمت سایت پرشیا خودرو به آدرس https://persiakhodro.ir/ مراجعه نمایند .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط