فونیکسریمکسبهتام

آتش سوزی همزمان سه دستگاه خودرو در مجتمع مسکونی شهر نور

عصر خودرو- آتش سوزی همزمان سه دستگاه خودروی در پارکینگ یک مجتمع ساختمانی در شهر نور گمانه زنی در باره احتمال عمدی بودن این حادثه را در میان ساکنان منطقه دامن زده است .

آتش سوزی همزمان سه دستگاه خودرو در مجتمع مسکونی شهر نور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، این آتش سوزی بامداد امروز یکشنبه در یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان ارکیده 35 شهر نور رخ داد .
    مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نور گفت که این اتفاق ساعت 5 بامداد امروز به آتش نشانی اطلاع داده شد و خودروها هر سه دستگاه سواری بودند.
    رضا خاکپور افزود : مجتمعی که خودروها در آن دچار آتش سوزی شدند دارای سه بلوک است که هر بلوک هشت واحد دارد و حدود 80 نفر در این مجتمع ساکن هستند.
    وی توضیح داد : یکی از خودروها که پژو پرشیا بود 100 درصد سوخت ، یک دستگاه پژو آر دی 70 درصد خسارت دید و خودروی سوم هم پژو 405 بود که به میزان 40 درصد در آتش سوخت .
    خاکپور با اعلام این که 2 اکیپ کامل از آتش نشانی پس از اطلاع از طریق شماره تلفن 125 در کمترین زمان در محل حادثه حاضر شدند ، گفت : با تلاش امدادگران ، آتش مهار شد تا به خودروهای پارک شده در پارکینگ دو بلوک دیگر و همچنین واحدهای مسکونی سرایت نکند.
    مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نور از علت آتش سوزی اظهار بی اطلاعی کرد ولی گفت که کارشناسان در حال بررسی علت هستند.
    در همین حال ساکنان این محله با توجه به زمان آتش سوزی ، بر این اعتقادند که به احتمال زیاد فرد یا افرادی به صورت عمدی این حادثه را خلق کردند.
    شهرستان نور با 121 هزار نفر جمعیت در غرب مازندران واقع است .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط