فونیکسریمکسبهتام

جزئیات تصادف خونین کارگران شهرداری از زبان رئیس پلیس راهور تهران

عصر خودرو-رئیس پلیس راهور تهران بزرگ جزئیاتی از حادثه خونین اتوبان بابایی که به کشته و مصدوم شدن ۶ کارگر شهرداری منجر را تشریح کرد و از مصرف مشروبات الکلی توسط سرنشینان خودرو حادثه آفرین خبر داد.

جزئیات تصادف خونین کارگران شهرداری از زبان رئیس پلیس راهور تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  تسنیم، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به سانحه صبح امروز اتوبان بابایی در تشریح جزئیات این حادثه که به کشته و مجروح شدن 6 نفر انجامید اظهار کرد: ساعت 6:40 صبح امروز یک دستگاه خودروی 206 که در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی در حال حرکت بوده، در روی پل هنگام از مسیر خود منحرف می‌شود و به گاردریل کنار بزرگراه برخورد می‌کند.

    وی در این رابطه افزود: متأسفانه در این حادثه خودروی یاد شده با 6 نفر از کارگران فضای سبز شهرداری برخورد می‌کند که منتظر سرویس خود برای جابه‌جایی بوده و در فضای حاشیه بزرگراه نشسته بودند. در اثر این برخورد 3 نفر در دم جان خود را از دست می‌دهند و 3 نفر نیز به بیمارستان منتقل می‌شوند. شدت ضربه تا حدی بوده که 2 نفر از این افراد در اثر برخورد با خودرو به فضای سبز اطراف پرتاب می‌شوند.

    بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، مهماندار همچنین اظهار داشت: متأسفانه در تستی که از راننده و سرنشینان این خودرو به عمل آمد مشخص شد که 3 نفر از این افراد حالت طبیعی نداشته و مشروبات الکلی مصرف کرده بودند. عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت اصلی حادثه بوده اما راننده هم خواب‌آلوده بوده و استفاده از مشروبات الکلی نیز در بروز این سانحه مؤثر بوده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط