فونیکسریمکسبهتام

امام جمعه باقرشهر در بازدید از شرکت سایپا پرس:

باید از سایپاپرس حمایت همه جانبه شود

عصر خودرو- نماینده ولی فقیه و امام جمعه باقرشهر با حضور در شرکت سایپا پرس ضمن دیدار با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این شرکت از خطوط مختلف تولیدی و پشتیبانی بازدید کرد.

باید از سایپاپرس حمایت همه جانبه شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، آیت ا... سیداحمد موسوی، امام جمعه باقر شهر پس از دیدار با مهندس هاشمی، از سایت ها، خطوط مختلف تولیدی و طرح های توسعه ای شرکت بازدید کرد.

    وی در حاشیه این بازدید با ابراز خرسندی از حضور در شرکت سایپا پرس اظهار داشت: شرکت سایپاپرس یکی از شرکت های مهم و تاثیرگذار در منطقه جنوب تهران و باقرشهر محسوب می شود و باید براساس فرموده مقام معظم رهبری که سال جاری را سال حمایت از کالای ایرانی نامیدند از شرکت هایی مثل سایپاپرس حمایت همه جانبه شود تا بتوانند در توسعه و رونق اشتغال منطقه و کشور نقش آفرینی کنند.

    موسوی افزود: دشمنان به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند و همگان باید هوشیار باشیم و بتوانیم روی پای خودمان بایستیم وشرکت های خودروسازی باید تلاش کنند تا آن جایی که ممکن است داخلی سازی محصولات خود را افزایش دهند.

    امام جمعه باقرشهر با اشاره به برخی از اظهارنظرها در خصوص صنعت خودروی کشور اظهار داشت: متاسفانه در جامعه کسانی هستند که بدون داشتن اطلاع و تخصص لازم در صنعت خودرو در این زمینه اظهار نظر می کنند و باید این فرهنگ ایجاد شود که هرکس در حیطه تخصص خودش اظهارنظر کند .

    براساس این گزارش، سید اکبر هاشمی نیز در این بازدید گفت: صنعت خودرو جزء سه صنعت برتر کشور محسوب می شود ولی متاسفانه قضاوت های نادرست و غیرکارشناسی ضربات زیادی به این صنعت وارد کرده است.

    وی تاکید کرد: انتظارات از این صنعت برای رقابت با سایر شرکت های خودروسازی دنیا زیاد است ولی شرایط حمایت ها در کشور ما متفاوت است چراکه شرکت‌هایی بزرگ خودروسازی در دنیا از تسهیلات بانکی با بهره های بسیار پایین استفاده می کنند ولی متاسفانه نزدیک به 2 سالی که بنده در راس مدیریت این شرکت حضور دارم به دلیل عدم همکاری لازم از سوی مدیران ارشد بانکها تاکنون موفق نشده ایم هیچگونه تسهیلات بانکی برای طرح های اشتغالزایی دریافت کنیم.

    مدیرعامل سایپاپرس در ادامه به پروژه های توسعه ای در این شرکت اشاره کرد و افزود: برای توسعه و رونق اشتغال در شرکت خطوط جدید تولیدی را خریداری کرده ایم و در کنار این طرح ها طی دوسال اخیر توانسته ایم حقوق و مزایای کارکنان شرکت را به موقع پرداخت کنیم و برخی از پرداختی ها به پرسنل را نیز افزایش دهیم.

    هاشمی یادآور شد: یکی از موضوعات و مشکلاتی که سایپاپرس طی این سالها با آن مواجه بوده موضوع پرونده های مالیاتی است که خوشبختانه طی روزهای گذشته هیات دولت مصوبه ای را تصویب کرد که شرکت های دارای طرح توسعه ای از پرداخت مالیات معاف هستند و ما نیز طرح های توسعه ای در راستای کارآفرینی و توسعه اشتغال کشور و منطقه جنوب تهران در دستور کار داریم و امیدواریم این مصوبه به زودی اجرایی شود.

    وی در پایان تصریح کرد: شرکت سایپاپرس به عنوان برترین تولید کننده قطعات پرسی خودرو تندر 90 در کشور با بالاترین نمره کیفی در تولید این محصولات محسوب می شود و تلاش می کنیم تا در سطح بین المللی نیز به موفقیت دست یابیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو