فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه / ۳۰ تیر ۹۷

معاملات پرتقاضای گروه خودرو در غیاب بزرگان

عصر خودرو- همانطور که انتظار می رفت به دنبال جهش حجم و ارزش معاملات گروه خودرو در آخرین روز کاری قبل، امروز شنبه سی تیرماه شاهد تحرکات مثبت گروه خودرو به ویژه قطعه سازان در غیاب سایپا و ایران خودرو بودیم.

معاملات پرتقاضای گروه خودرو در غیاب بزرگان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، روز جاری شاخص خودروییها با 233 واحد معادل 1.48 درصد رشد در ارتفاع 15 هزار و 914 واحد ایستاد. حجم معاملات گروه 144 میلیون برگه سهم و ارزش معاملات 19 میلیارد تومان و تعداد معاملات بیش از 10 هزار بود.
    به این ترتیب روز جاری در گروه خودرویی اکثرا معاملاتی مثبت را تجربه کردند  اما همسو با سایر گروه های بزرگ و به دلیل توقف تعداد بالایی از نمادها (برای برگزاری مجامع سالیانه) از حجم دادوستدهای کمتری نسبت به روزهای گذشته برخوردار بودند این در حالیست که همچنان قطعه سازها از اقبال بیشتری نسبت به هم گروهی ها برخوردار بوده و اکثرا صف خرید را تجربه کردند.
    نماد خبهمن نیز پس از برگزاری مجمع سالیانه صاحبان سهام تقسیم سود نقدی 200 ریالی با رشد حدود 15 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت. مابقی هم عمدتا صف خرید و یا متعادل مثبت بودند در این میان خنصیر با افت منفی کامل صف فروش تشکیل داده بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط