فونیکسریمکسبهتام

مرکز معاینه فنی خودرو در بندر هندیجان مستقر شود

عصر خودرو- از مشکلات شهرستان هندیجان استقرار مرکز معاینه فنی در این شهر است مردم هندیجان برای انجام معاینات فنی باید ۷۰ کیلومتر جاده هندیجان به ماهشهر را پیموده و در صف‌های طولانی ماهشهر منتظر باشند.

مرکز معاینه فنی خودرو در بندر هندیجان مستقر شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ،  از بندر هندیجان، در نبود ادارات در شهرستان هندیجان مردم مشکلات عدیده‌ای دارند، روزانه باید برای انجام امورات اداری، پزشکی، فنی باید به ماهشهر یا شهرهای اطراف رفت. اما می‌توان با استقرار مراکزی چون معاینه فنی و اداراتی چون محیط زیست، ثبت اسناد، بنیاد مسکن روستایی، تعزیرات حکومتی مشکلات مردم را رفع کرد.

    علی گلمرادی نماینده مردم بندر هندیجان در مجلس شورای اسلامی  در بندر هندیجان اظهار داشت: قرار نیست در سطح شهرستان هندیجان ما شاهد نبود ادارات باشیم، بالاخره شهرستانی تأسیس‌ شده و باید همه امکانات مصرحِ در قانون اساسی در آن قرار داده شود. بر اساس قوانین و ضوابط اداری باید همه ادارات در آن مستقر باشند.

    وی افزود: با توجه به شرایط خاص هندیجان که بسیار محروم و مظلوم است باید به این شهر بیشتر از همه شهرها رسیدگی شود. صلاح نیست هندیجان عقب‌ افتاده امور اداری و سیاسی آن مختل باشد.

    استقرار ادارات در هندیجان را با جدیت پیگیری می‌کنیم

    نماینده مردم هندیجان، ماهشهر، امیدیه بیان کرد: نباید مشکلات یک شهرستان در شهرهای هم‌جوار انجام شود، ما و شهرستان کمک می‌کنیم و ادارات کل استان خوزستان نیز باید همکاری کنند تا اداراتی همچون ثبت‌اسناد، محیط‌زیست، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تعزیرات حکومتی و اوقاف و امور خیریه در هندیجان مستقر شوند.

    وی گفت: یکی از موضوعات جدی ما در سال 97 استقرار ادارات در سطح شهرستان هندیجان است، ما با جدیدت تمام پیگیر هستیم و امیدواریم همه مدیران کل مربوطه با شهرستان محروم هندیجان همکاری لازمه را داشته باشند.

    گلمرادی عنوان کرد: قرار نیست بعد از 15 سال از شهرستان شدن هندیجان ما هنوز شاهد نمایندگی ادارات باشیم، بالاخره شهرستانی با صلاح‌دید وزارت کشور تأسیس ‌شده بنابراین همه دستگاه‌های دولتی باید در آن مستقر یا ارتقا داده شوند. این حق مردم است.

    استقرار ادارات از وظایف ذاتی همه مسئولان است

    وی ادامه داد: مسئولان باید حق‌ و حقوق مردم را رعایت کرده و به آن‌ها عمل کنند، چه لزومی دارد ما بعد از این‌ همه سال از شهرستان شدن هندیجان شاهد نمایندگی ادارات باشیم یا اصلاً ادارات مهم استقرار پیدا نکرده‌اند.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: استقرار نیافتن ادارات در هندیجان ضعف جدی ادارات کل و مدیران آن در استان خوزستان است، اگر مدیران کل متعهد، دلسوز و مسئولیت‌پذیر بودند ادارات شهرستان هندیجان را بعد از این همه‌ سال که از شهرستان شدن هندیجان می‌گذرد مستقر می‌کردند.

    وی خاطر نشان کرد: بهانه‌های واهی برای مستقر نکردن ادارات در هندیجان قابل‌ قبول نیست و بیان‌گر بی تعهدی و بی‌مسئولیتی ادارات کل خوزستان است، من توصیه می‌کنم در سال 97 تلاش کنند این مشکل مردم هندیجان را رفع کنند؛ و هرجایی که در سطح کشور برای آن‌ها مشکلی رخ دهد بنده کمک می‌کنم.

    مسئولان خوزستان باید حق و حقوق مردم هندیجان را رعایت کنند

    گلمرادی توضیح داد: از خبرنگاران محبوب و زحمت‌کش هندیجان که در همه صحنه‌ها حاضر بوده و معضلات، مشکلات مردم را مطرح می‌کنند تشکر و قدردانی را دارم.

    کاظم احمدی مدیر عامل شرکت تعاونی افق سیر هندیجان در بندر هندیجان، اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات هندیجان و رانندگان سرویس‌های مدارس این است که در هندیجان مرکز معاینه فنی خودرو وجود ندارد و مردم باید همیشه به شهرهای اطراف بروند و هزینه‌های سرسام‌آوری را متحمل شوند.

    وی افزود: در این گرمای طاقت فرسا چرا مردم هندیجان باید به شهرهای اطراف برویم و همه وقت، هزینه و خطرات جاده‌ای را متحمل شویم. انتظار داریم این مرکز مهم در هندیجان مستقر شود.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو