فونیکسریمکسبهتام

وزیر صنعت:

در دولت قبل ممنوعیت خودروهای خارجی اعمال شد اما ثبت سفارشهای قبلی ابطال نشد

عصر خودرو- محمد شریعتمداری در شصت و هشتمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان اظهار داشت: در دولت قبل ممنوعیت خودرو خارجی اعمال شد ولی ثبت سفارش های قبلی ابطال نشد و برخی افراد از این موضوع سوء استفاده کردند.

در دولت قبل ممنوعیت خودروهای خارجی اعمال شد اما ثبت سفارشهای قبلی ابطال نشد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر بازار تاکید کرد: دستگاه های نظارتی باید برای کنترل و رصد بیشتر بازار وارد عمل شوند چون مکلف هستند در مبارزه با احتکار با جدیت کار کرده و با کسانی که کالاها را انبار می کنند برخورد و مایحتاج مردم را در بازار عرضه کنند.
    شریعتمداری اظهار داشت: افزایش قیمت یک امر طبیعی در بازار است و نباید این موضوع عاملی برای نگرانی مردم باشد ولی اگر از حدی بیشتر شود و به گرانفروشی برسد باید دستگاه های ذی ربط وارد عمل شوند.
    وی با اشاره به محدودیت ورود خودروهای خارجی به کشور یادآور شد: در دولت قبل ممنوعیت خورود خارجی اعمال شد ولی ثبت سفارش های قبلی ابطال نشد و برخی افراد از این موضوع سوءاستفاده کردند.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید این موضوع دوباره ممنوع شد و با رصد ثبت سفارش های غیرقانونی، از گمرک خواستیم از ترخیص این نوع خودروها خودداری کند.
    وی افزود: سیستم اطلاعاتی کشور این خودروها را شناسایی کرد و اسامی شرکت های متخلف در این زمینه نیز مشخص و اعلام شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط