فونیکسریمکسبهتام

با بالاترین کیفیت و استاندارد جهانی؛

تولید روغن موتور، خودروهای هیبریدی در کشور

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ایرانول: این شرکت موفق شده است روغن موتور خودروهای هیبریدی را با بالاترین کیفیت و استاندارد جهانی در کشور تولید کند.

تولید روغن موتور، خودروهای هیبریدی در کشور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از واحدمرکزی خبر ، عیسی اسحاقی   با اعلام این خبر افزود: با توجه به استقبال مردم از خودروهای هیبریدی در یکی دوسال گذشته و نیاز این خودروها به روغن موتور، این محصول به بازار عرضه شده است.
    وی درباره ویژگی روغن موتور خودروهای هیبریدی گفت: روغن این خودروها به دلیل استفاده از نیروی الکتریکی، باید سطح ماندگاری و مقاومت بالایی داشته باشد بنابراین تولید آن نیازمند فناوری بالایی است و امروز کشور ما نیز به این فناوری دست یافته است.

    اسحاقی با بیان اینکه روغن های تولید شده در ایران تائیدیه شرکت های بزرگ خودرو سازی جهان نظیر مرسدس بنز آلمان و رنو فرانسه را کسب کرده اند افزود: این روغن ها علاوه براینکه از نظر کیفیت تفاوتی با نمونه های خارجی ندارند از نظر قیمت 30 تا 40 درصد ارزان تر هستند.

    مدیر عامل این شرکت تولیدکننده روغن موتور ادامه داد: هم اکنون همه ­نیاز کشور به انواع روغن موتورهای صنعتی، خودروهای بنزینی و دیزلی در داخل کشور تامین می شود و هیچ نیازی به واردات روغن موتور نداریم.

    اسحاقی با بیان اینکه روغن موتورهای تولید شده در ایران بالاترین سطح کیفی و استاندارد جهانی را دارد گفت: بالاترین سطح کیفی روغن موتور در جهان، سطح کیفی SN است که محصولات تولید شده در ایران نیز دارای این استاندارد جهانی است و از نظر کیفی، هم اکنون محصولی در جهان تولید نمی شود که امکان تولید آن در ایران وجود نداشته باشد.

    گفتنی است روغن های موتور SN درخودروهای ­هیبریدی و توربور شارژ که از سال 2010 به بعد طراحی شده اند استفاده می شود. این روغن موتور با مقاومت بهتر در برابر اکسیداسیون، پوشش دهی بیشتر و محافظت در برابر رسوب گذاری بر روی قطعات و افزایش کارایی روغن موتور در دمای پائین بهبود یافته است. گرید های سبک این روغن موتور صرفه جویی قابل ملاحظه ی در مصرف سوخت فراهم می کند ­و دارای استانداردکیفیت حفظ انرژی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو