فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمسیون خدمات شهری شورای شهر کرمانشاه:

تردد شبانه خودروهای سنگین در کرمانشاه ممنوع می‌شود

عصر خودرو- رئیس کمسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرمانشاه از تصویب طرح ممنوعیت تردد ماشین های سنگین از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح خبر داد.

تردد شبانه خودروهای سنگین در کرمانشاه ممنوع می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سید میثم موسوی اجاق  با اشاره به آخرین مصوبان شورای شهر در مورد معضل ترافیک اظهار داشت: در شورای شهر طرحی مبنی بر ممنوع کردن تردد ماشین‌های سنگین از ساعت 22 تا 6 صبح تصویب شده است.

    وی با اشاره به پروژه قطار شهری افزود: بسیار پیگیر تکمیل و بهره‌برداری آن هستیم، چون با اجرایی شدن آن از حجم ترافیک کم می شود و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح آن باشیم.

    رئیس کمسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر  کرمانشاه افزود : طرح یک طرفه کردن برخی از خیابان‌های پر تردد که اجرا شد از حجم ترافیک کاست و باید این طرح ادامه پیدا کند .

    موسوی اجاق با اشاره به اینکه طرح دیگری جهت خارج کردن محله پردیس از بن بست در دستور کار است، بیان کرد:  با اجرا شدن این طرح شاهد پایین آمدن حجم ترافیک این ناحیه خواهیم بود.

    وی از ساخت تقاطع غیر همسطح میدان آزادگان خبر داد و گفت : جهت کاهش حجم ترافیک و تردد بهتر خودروها طرح ساخت تقاطع غیر همسطح میدان آزادگان نیز در دستور کار است که بزودی این طرح در صحن شورا مطرح و مصوبات آن اجرا می شود.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط