فونیکسریمکسبهتام

ثبت نام رانندگان متقاضی سرویس مدرسه از ابتدای مرداد آغاز می شود

عصر خودرو- معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت که ثبت نام رانندگان متقاضی سرویس مدرسه برای سال تحصیلی جدید (۹۸-۹۷) از ابتدای مرداد در دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی آغاز می شود.

ثبت نام رانندگان متقاضی سرویس مدرسه از ابتدای مرداد آغاز می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مهدی ابراهیمی درخصوص فراخوان رانندگان سرویس مدارس افزود: رانندگانی (اعم از تاکسی و شخصی) که برای نخستین بار متقاضی اخذ مجوز فعالیت به عنوان سرویس مدرسه هستند باید دوره آموزشی 4 ساعته ویژه ای را طی کنند تا برچسب سرویس مدارس دریافت کنند.
    وی با اشاره به دستورالعمل اجرایی سرویس مدارس و حمل و نقل دانش آموزی ابلاغی از سوی وزیر کشور و ماموریت محول شده به سازمان تاکسیرانی تهران در این خصوص، تصریح کرد: در این راستا سازمان تاکسیرانی از 15 تیرماه سال جاری ثبت نام از شرکت‌های متقاضی را از طریق دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی آغاز کرده است.
    با پایان یافتن مهلت ثبت نام پیمانکاران سرویس مدرسه، فراخوان از تاکسیرانان و رانندگانی که خواهان فعالیت در ارایه سرویس حمل و نقل دانش آموزی هستند، توسط سازمان تاکسیرانی شهر تهران انجام خواهد شد.
    به گفته ابراهیمی، ثبت نام سرویس مدرسه، امسال در فرآیندی کاملا هوشمند و سیستمی و با نظارت مستقیم سازمان تاکسیرانی شهر تهران و آموزش و پرورش انجام می پذیرد.
    معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: با گذشت تنها یک هفته از زمان شروع ثبت نام حدود 150 شرکت مراحل ثبت نام خود را انجام داده و فهرست شرکت‌های مجاز پس از تایید نهایی به آموزش و پرورش شهر تهران ارسال می شود.
    معاون فنی و بهره برداری تاکسیرانی گفت: امسال با توجه به ابلاغ دستورالعمل اجرایی، شرکت های خصوصی که موضوع فعالیت حمل و نقلی دارند نیز میتوانند برای ارائه سرویس مدرسه متقاضی باشند.
    وی افزود: پس از ثبت نام و بررسی مدارک و تایید صلاحیت شرکت‌ها، سازمان تاکسیرانی برای شرکت‌های دارای صلاحیت، پروانه فعالیت حمل و نقل دانش آموزی صادر می‌ کند و با معرفی این شرکت‌ها به عنوان شرکت‌های مجاز از این پس قادر به عقد قرارداد با ادارات آموزش و پرورش و مدارس خواهند بود.
    مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران پیش از این اعلام کرده بود که در سال تحصیلی 97-96 تعداد 16 هزار خودرو در قالب سرویس مدارس سازماندهی شدند که امسال تلاش می شود 20 تا 25 هزار خودرو به این امر اختصاص یابد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو