فونیکسریمکسبهتام

دبیر کانون انجمن صنفی کامیون داران:

مشکل تامین قطعات و لاستیک رانندگان برطرف شود

عصر خودرو- دبیر کانون انجمن صنفی کامیون داران گفت: امیدواریم با اقدامی جهادی از سوی وزارت صنعت، رانندگان مشکلی در تامین قطعات و لاستیک نداشته باشند.

مشکل تامین قطعات و لاستیک رانندگان برطرف شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، احمد کریمی پیش از ظهر یکشنبه در همایش هم اندیشی و هماهنگی تشکل های حمل ونقل کالای استان اصفهان اظهار داشت: آنچه موجب نارضایتی رانندگان بود انباشتی از مطالبات و مشکلات آنها طی سال های گذشته بود که نسبت به آن کم توجهی شده بود.

    وی از عزم جدی دولت و مجلس برای حل مشکلات رانندگان خبرداد و افزود: جلسات متعددی با سازمان تامین اجتماعی و وزارت صنعت، معدن و تجارت  کمیسیون های اجتماعی و اقتصادی برای حل مشکلات برگزار شده است.

    دبیر کانون انجمن صنفی کامیون داران کشور بیان داشت: بسیاری از این مطالبات رانندگان قابل حل نیست اما در آینده نزدیک و حمایت دولت و مجلس شاهد رفع کامل دغدغه های این قشر خواهیم بود.

    وی ادامه داد: طی یک ماه اخیر به غیر از حوزه تامین لاستیک و قطعات خودرو اقدامات خوبی انجام شده است و امیداریم اقدامی جهادی از سمت وزارت صنعت، معدن، تجارت نیز اتفاق بیفتد تا رانندگان مشکلی در تامین قطعات و لاستیک نداشته باشند.

    کریمی یکی از بزرگترین معضلات حوزه حمل و نقل را مازاد ناوگان در مقابل حجم کالا دانست و افزود: بایستی در مقابل ورود هر ناوگان جدید دو ناوگان از رده خارج شود و خودروسازان اجازه ورود ناوگان جدید بدون خارج کردن ناوگان فرسوده را نداشته باشند.

    رئیس کانون انجمن صنفی کامیون داران استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: سالن‌های اعلام بار به طور کامل جوابگوی رانندگان نیست و دچار ناهماهنگی های زیادی است.

    وی افزود: اعلام کرایه هر کالا باید با نظر کارشناسی شده انجام گیرد تا در همه جای استان به صورت یکسان اجرا شود.

    رضا بابایی با بیان اینکه نظارت بر بار های انباری باید بیش از پیش انجام گیرد تا تخلفات این حوزه کاهش یابد، اضافه کرد: در شهرستان های شهرضا، نجف آباد و خمینی شهر سالن های اعلام بار راه اندازی شده ولی با توجه به عدم حمایت از آنها کرایه ها با هم همخوانی نداشته و دست دلالان در این حوزه باز است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو