فونیکسریمکسبهتام

دستورالعملی از سوی وزارت صنعت برای بسته شده سایت ثبت سفارش صادر نشده

امکان بازگشت خودروهای وارداتی وجود ندارد

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: خودروهای وارداتی در دست یک نفر نیستند و این موضوع پرونده را دچار پیچیدگی خاصی کرده و عملا امکان بازگشت خودروهای وارداتی وجود ندارد.

دستورالعملی از سوی وزارت صنعت برای بسته شده سایت ثبت سفارش صادر نشده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، رامین نورقلی‌پور  در خصوص دستور رئیس جمهور به منظور برخورد با متخلفان واردات غیرقانونی خودرو، اظهار داشت: روالی برای ثبت سفارش واردات وجود دارد؛ اما در یک مقطع زمانی علی‌رغم وجود دستورالعملی از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت برای بسته شدن ثبت سفارش‌ها وجود نداشته سایت بسته شده است.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتفاقاتی رخ داده و بر اساس روایاتی سایت هک شده و یا تخلفی از سوی کارمندان صورت که قصد نداریم به آن وارد شویم، گفت: افرادی که واردات را انجام داده‌اند مشخص هستند؛ اما این امکان وجود دارد که خودروهای وارداتی دست به دست شده و در اختیار افراد مختلف باشند.

    نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه قطعا واردات غیرقانونی خودروها مورد توجه کمیسیون صنایع و معادن است و با آن باید بر اساس رویه‌های قانونی برخورد شود، ادامه داد: در ابتدا باید مشخص شود که علی‌رغم اینکه دستورالعملی در ارتباط با مسدود شدن سایت ثبت ثبت سفارش وجود نداشته چرا این اتفاق صورت گرفته و آیا این پروسه قانونی بوده است یا خیر.

    وی با تاکید بر اینکه در مقطع زمانی که سایت مسدود شده چرا افرادی حقیقی و حقوقی ثبت سفارش کرده و به ورود خودروها مبادرت کرده‌اند، عنوان کرد: خودروهای وارداتی در دست یک نفر نیستند و این موضوع پرونده را دچار پیچیدگی خاصی کرده و عملا امکان بازگشت خودروهای وارداتی وجود ندارد.

    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه ثبت سفارش باید بر اساس رویه‌های موجود صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: جلسات مختلفی در زمینه واردات و ثبت سفارش خودروها برگزار و گزارش آنها نیز تهیه شده، مسدود شدن سایت ثبت سفارش یک مبحث است و پاسخ به این بحث نوع نگاه ما را به موضوع تغییر می‌دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو