فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خبر داد:

آغاز توزیع لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل ونقل جاده‌ای استان زنجان

عصر خودرو- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل جاده ای استان از هفته آینده با نرخ مصوب دولتی در مراکز پیش بینی شده، توزیع می‌شود.

آغاز توزیع لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل ونقل جاده‌ای استان زنجان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ایرج دست نشان  افزود: بدنبال درخواست رانندگان حمل و نقل جاده ای برای حل مشکلات موجود در زمینه توزیع لاستیک از جمله گران شدن بی ضابطه و دلالی و کاهش توزیع با هدف گران شدن تایر، مقرر شد ،لاستیک های مورد نیاز خودروهای حمل بار و مسافر از این پس  با صدور حواله ازانجمن های صنفی رانندگان و  توسط نمایندگان فروش عرضه گردد.

    وی تصریح کرد : مالکین ناوگان باری و مسافری استان می‌توانند با دریافت حواله ازطریق تشکل های صنفی  وبانظارت  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به نمایندگی های شرکت های تولید کننده  لاستیک درسطح استان مراجعه و  نیاز ناوگان خود را تامین کنند.

    دست نشان با اشاره به اینکه 9عامل فروش رسمی در استان مشخص شده، افزود:دریافت حواله براساس پیمایش و محل ثبت کارت هوشمندناوگان خواهد بود و توزیع کنندگان و یا عاملین فروش به حق فروش خارج از معرفی نامه را ندارند و در صورت مشاهده، تخلف آنان مصداق عرضه خارج از شبکه مجاز محسوب و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط