فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

واردات ۶۵ دستگاه خودرو لوکس در بهار ۹۱

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی براساس آخرین آمار گمرک در بهار سال ۹۱، ۶۵ دستگاه خودرو گران قیمت با ارزش بیش از ۱۷۵ میلیون دلار وارد کشور شد. این خبر حاکی است که قیمت هر خودروی لوکس وارداتی بالای ۱۰۰ هزار دلار بوده که با ارز دولتی این خودروها وارد کشور شده است.

واردات ۶۵ دستگاه خودرو لوکس در بهار ۹۱
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در همین خصوص عباس معمارنژاد رئیس کل سابق گمرک گفت: در حال حاضر براساس آخرین آمار 3 ماهه اول امسال میزان واردات خودرو به کشور 8 هزار و 38 دستگاه بوده است.
    وی تصریح کرد: متوسط قیمت خودروهای وارداتی 21 هزار دلار است، ضمن آنکه آمار واردات تفکیک شده واردات خودروهای گران قیمت مربوط به گمرک نیست.

    http://asrekhodro.com/News/18673

    واردات خودروهایی که ضوابط فنی ندارند،ممنوع است

    شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد خودروهایی که ضوابط فنی تعیین شده از سوی سازمان استاندارد، بهینه سازی مصرف سوخت، خدمات پس از فروش و سازمان حفاظت از محیط زیست را ندارند به کشور وارد نمی شوند. عباسپور مدیر کل سابق دفتر صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ، گفت: واردات خودرو انحصاری نیست و به فرد یا افراد خاصی تعلق ندارد.
    وی با بیان اینکه تعداد خودروهای وارد نشده از سوی واردکننده محدودیتی ندارد، افزود: تعداد خودروهای وارد شده به درخواست واردکننده بستگی دارد.
    عباسپور در ادامه گفت: تعرفه ها و عوارض خودرو در جهت حمایت از تولید داخل است.
    مدیرکل دفتر واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت در پایان خاطرنشان کرد: خودروهایی که جدول ضوابط فنی را ندارند اجازه واردات به کشور را ندارد.

    http://asrekhodro.com/News/18674

    آمریکایی‌ها به آینده بازار خودرو امیدوار شدند

    شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که به دنبال اجرای طرح‌های مختلف در بازار خودروی آمریکا ، فروش خودرو در آمریکا رشد کرد تا اذهان عمومی نسبت به بازگشت رونق به بازار خودرو این کشور امیدوار شود.
    آن طور که آمارها نشان می داد، بازار خودرو آمریکا از پیش بینی ها پیش افتاده فروش و در آن طی ماه ژوئن امسال، بیش از برآوردهای قبلی شده است.
    همین مساله سبب شد که امید به بهبود شرایط اقتصادی در آمریکا بالا برود و کارشناسان و شهروندان آمریکایی امیدوارانه تر به آینده بنگرند.
    طبق گزارش های موجود، فروش خودرو در سه ماه دوم سال 2012 میلادی به گونه ای بوده که انتظار می رود مجموع فروش در این سال از مرز 14 میلیون دستگاه بگذرد. این در حالی است که پیش تر پیش بینی شده بود حجم فروش سالانه در آمریکا به مرز 9/12 میلیون دستگاه برسد.
    حال کارشناسان امیدوارند بازار خودرو آمریکا حجم فروش بیش از 14 میلیون را هم تجربه کند که در این صورت باید به بازگشت رونق به این بازار امیدوار بود.
    حال این موضوع از جنبه سیاسی نیز به نکته ای مثبت برای دولت ایالات متحده آمریکا و شخص باراک اوباما رییس جمهوری این کشور تبدیل شده است.
    به اعتقاد کارشناسان، پیش بینی رشد فروش خودرو در ایالات متحده آمریکا، نشانه ای از اثر بخش بودن طرح حمایت از صنعت خودرو در این کشور است و از همین رو سبب شده تا محبوبیت اوباما در کمپین های انتخاباتی او بیش از گذشته شود.
    گفته می شود که این موضوع در نظرسنجی های انتخاباتی تاثیر گذاشته، به نحوی که اخبار از افزایش شمار طرفداران اوباما حکایت دارد.

    http://asrekhodro.com/News/18671

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو