فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی

ارایه ب ام و Z۲ جدید تا دوسال آینده

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که ب ام و قصد دارد یک مدل جدید را برای سال ۲۰۱۴ به دنیای خودرو معرفی کند .

ارایه ب ام و Z۲ جدید تا دوسال آینده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شایعه ساخت ب ام و Z2 خواهد بود که به عنوان خودروی اسپرت با ویژگی های اساسی این گروه از خودروها ارایه خواهد شد. این خودرو قرار است به موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با توان 170 تا 272 اسب بخار مجهز شود.
    http://www.asrekhodro.com/News/18463

    از 5 خودرو پرفروش در امریکا 4 خودرو ژاپنی است
    شش سال پیش در چنین روزی خودروهای ژاپنی همچنان در صدر فهرست خودروهای پرفروش امریکا قرار گرفتند . آمارهای تازه نشان داده که از 5 خودرو نخست در فهرست خودروهای پرفروش در بازار امریکا 4 خودرو ژاپنی است.فورد F-150 این امتیاز بندی شامل خودروهایی می شود که در امریکا مونتاژ می شوند . بر اساس این تحقیق 75 درصد خریداران امریکایی خرید خودرو خارجی را ترجیح می دهند .
    http://www.asrekhodro.com/News/18458

    خودروهای کارامد و مناسب برای خانواده ها
    یکی از موضوعات برای خریدارانی که خانواده های پر جمعیت دارند داشتن یک خودرومناسب با صندلی های بیشتر است . اما داشتن خودرو بزرگ تر به معنی آن نیست که از رانندگی لذت نبرید .امروز خودروهای زیادی متناسب با نیاز خانواده های پر جمعیت ساخته شده اند اما یافتن خودرویی با چنین ویژگی همراه با کارایی و عملکرد بالاتر کمی دشوار است .همچنین قیمت نیز یکی از نکاتی است که انتخاب این خودروها را کمی دشوار تر می سازد. برای این گروه از خریداران خودرو که در پی خودرویی مناسب ، کارآمد و مقرون به صرفه هستند فهرستی از این خودروها وجود دارد که شامل اکورا TSX، دوج چارچر، دوج دارت، هوندا اکورد، هیوندایی سوناتا، نیسان التیما، سوبارو لگاسی، سوزوکی کیزاشی، تویوتا کمری، نیسان جتا و فولکس واگن پاسات است.
    http://www.asrekhodro.com/News/18456

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط