فونیکسریمکسبهتام

نگاهی به مشخصات میتسوبیشی میراژ + امکانات و ویژگی ها

عصر خودرو- ارزانترین ماشین ژاپنی وارد بازار شد. میتسوبیشی میژاز نسخه ۲۰۱۷ جزو محبوب ترین ماشین های ژاپنی در ایران است. اگر قصد خرید خودرویی کوچک و راحتی دارید میتسوبیشی میراژ بهترین گزینه است.

نگاهی به مشخصات میتسوبیشی میراژ + امکانات و ویژگی ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،صنعت خودروسازی دنیا وارد رقابت شدیدی شده است. به طوری که همه ساله خودروهایی زیبا با آپشن های متعدد به بازار عرضه می شود. خودروسازی ژاپن ارزان ترین محصول خود را برای ایران ارائه کرده است و با تولید ماشین هاچبک، سبک و زیبا در عرصه رقابت حضور دارد. "میتسوبیشی میراژ" محصول ژاپن با ظاهری زیبا و در حین حال ارزان سهم خوبی در بازار خرید و فروش در ایران برای خود باز کرده است.در این مطلب و نقد و بررسی، تلاش می کنیم بررسی دقیق و موشکافانه ای نسبت به میتسوبیشی میراژ داشته باشیم. اگر تمایل دارید ماشین ژاپنی بخرید و از نوع هاچبک، با ما باشید تا به ویژگی های نسخه جدید میتسوبیشی میراژ نگاهی داشته باشیم.

    چرا میتسوبیشی میراژ بخریم؟

    میتسوبیشی میراژ با ظاهری هاچبک در ایران حضور دارد. ماشین های هاچبک طرفداران خاص خود را دارد و می توان گفت اکثر خانم ها خواهان چنین محصولی هستند. عده زیادی از افراد جامعه علاقه مند استفاده از ماشین هایی با سایز کوچک مانند میتسوبیشی میراژ هستند. چرا که هزینه نگهداری کمتر و مصرف سوخت بهینه ای دارند. از طرف دیگر ماشین های هاچبک به عنوان ماشین دوم در کنار خودروهای دیگر که جثه بزرگتری دارند استفاده می شود. قیمت مناسب، دستیابی به قطعات، پیدا کردن جای پارک راحت و مصرف مناسب سوخت از جمله مزیت هایی که می توان برای ماشین ژاپنی برشمرد.
    تاریخچه  شرکت خودروسازی  میتسوبیشی

    شرکت میتسوبیشی حدود یک قرن پیش تشکیل شد. اولین شروع کاری این شرکت با ساخت کشتی آغاز شده و جایگاه بسیار خوبی در صنعت کشتی سازی ژاپن به خود اختصاص داد. با روی آوردن به صنعت خودروسازی در سال 1917 اولین ماشین خود را وارد بازار نمود. رشد روزافزون خرید ماشین های ژاپنی، آن ها را در زمره ماشین های برند جهانی قرار داد. اما بر صنعت ماشین در سطح جهانی رقابتی فوق العاده حاکم است و برای حفظ جایگاه خود بایستی به جلب رضایت مشتری توجه نموده و پیشرفت نمود. میتسوبیشی میراژ در دهه 90 با کاهش فروش محصول روبرو شد و مجبور به فروش خط تولید خود گردید. با وارد شدن نیسان به شرکت میتسوبیشی بازار خودروی ژاپن جان دیگری گرفت. این پیشرفت و برگشت به صحنه نشان از مدیریتی منظم و دقیق، سرمایه گذاری مناسب شرکت میتسوبیشی میراژ دارد.


    ویژگی های میتسوبیشی میراژ

    خودروهای میتسوبیشی با نام کولت گالانت در دنیا شناخته شده اند اما در کشور ما با نام میراژ جایگاه خود را باز کرده است. حضور محصولاتی که سایز کوچکی و مصرف سوخت مناسبی دارند در جلب مشتری موفق تر می باشند. اگر قصد خرید میتسوبیشی میراژ را دارید با ما همراه شوید تا مروری بر ویژگی های آن داشته باشیم:
    طراحی ظاهری ماشین

    میتسوبیشی با تغییر در چهره ماشین تحول خود را آغاز کرده است. در سال 2017تغییرات زیادی در سپر، مه شکن، چراغ های عقب و جلو نسبت به سایر مدل ها انجام شده است. طراحی ظاهری ماشین هجومی تر شده و این عامل باعث افزایش ارگونومی خودرو، کاهش مقاومت در برابر جریان هوا و کاهش مصرف سوخت می شود. در طراحی مدل جدید ضریب پسا به 0.27 Cd افزایش یافته است که رقم قابل توجهی برای افزایش ارگونومی حرکتی خودرو می باشد.


    رنگ ماشین

    در مدل های 2017 دو رنگ نارنجی و قرمز وارد کلکسیون رنگ ماشین های میتسوبیشی میراژ شده است.
    مشخصات فنی خودروی میتسوبیشی

    میتسوبیشی با پیشرانه 1.2 لیتری، که از جدیدترین نسخه های زمان بندی سوپاپ ابداعی آن است بهره می برد. به همین دلیل کاهش آلایندگی خودرو و مصرف سوخت به دنبال دارد. قدرت موتور به 79 اسب بخار رسیده است و حداکثر گشتاور آن به 100 نیوتن متر می رسد. سیستم ترمز نیز با تغییراتی همراه است چنان که ضریب فنرها اصلاح و قدرت ماشین در جلوگیری از ضربات افزایش یافته است . سیستم تعلیق در میتسوبیشی میراژ نسبتاً سفت و قابلیت مانور زیادی را برای راننده فراهم می کند.

    برای کاهش یکنواختی در رانندگی، میراژ از طریق گیربکس به صورت اتوماتیک انتقال قدرت را انجام می دهد. این عامل موجب افزایش عملکرد و عدم افت توان و دور موتور در هنگام تعویض دنده می شود.

    حداکثر سرعت ماشین 170 کیلومتر در ساعت و مجهز به سیستم ترمز ضد قفل آی بی اس است.


    مصرف بهینه سوخت

    اگر دنبال خودرویی با مصرف سوخت کم هستید میتسوبیشی میراژ در خدمت شماست. میراژ با 4.6 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف خیلی کم و لقب کم مصرف ترین خودروی بازار را به خود اختصاص داده است. مصرف سوخت در جاده 3.9 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد.
    ظاهری مدرن و با کیفیت

    میتسوبیشی با رینگ های آلومینیومی 15 اینچ، ظاهری زیبا و با کیفیت ارائه شده است. مواد به کار رفته در ساخت میراژ دست خوش تغییراتی شده و ارتقا یافته است. امکانات رفاهی مناسب و عالی در این ماشین به چشم دیده می شود عبارتند از: گرم کن های صندلی عقب و جلو، مه شکن جلو، برف پاک کن در شیشه عقب و جلو، صندلی های عقب تاشو، پورت USB، دوربین دنده عقب با نمایشگر، سیستم صوتی مدرن و به روز، چراغ های عقب LED، سنسور در هنگام پارک عقب، فرمان تمام چرم با کنترل سیستم صوتی در روی آن.

     
    تجهیزات ایمنی

    آیتم های ایمنی در ماشین ژاپنی هاچبک به طور کامل در نظر گرفته شده است. چنان چه میتسوبیشی میراژ مجهز به 6 کیسه هوای ایمنی می باشد که در هنگام بروز سانحه تصادف خودکار راه اندازی می شود. کمربند ایمنی در سه نقطه ماشین برای سرنشینان عقب و جلو وجود دارد.

    بازار رقابت خودرو روز به روز آیتم های مناسب و جالبی را در اختیار مشتریان می گذارد. بنابراین برای وارد شدن به این عرصه و حفظ جایگاه تلاشی مضاعف لازم است. خودروسازی ژاپن با درک این مطلب سعی در ارائه خودرویی با کیفیت، ارزان، کوچک با نام میتسوبیشی میراژ نموده که جایگاه مناسبی برای خود در ایران باز کرده است. پیشنهاد ما برای شما خرید محصول میتسوبیشی با بهترین کیفیت است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو