فونیکسریمکسبهتام

نایب‌رئیس شورای همدان:

تکمیل تقاطع غیرهمسطح سردار همدانی نیازمند اعتبارات ملی است

عصر خودرو- نایب‌رئیس شورای همدان گفت: تکمیل تقاطع غیرهمسطح سردار همدانی نیازمند اعتبارات ملی است.

تکمیل تقاطع غیرهمسطح سردار همدانی نیازمند اعتبارات ملی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی فتحی ظهر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات مناطق مختلف شهر در مسجد مسلم‌ابن‌عقیل اسلامشهر با اشاره به تصویب قانونی در خصوص اعطای انشعابات خدمات به ساخت‌وسازهای غیرمجاز طی سال گذشته از سوی مجلس شورای اسلامی، گفت: از این طریق بخشی از مشکلات مناطقی همچون محله پشت آگاهی واقع در اسلامشهر مرتفع شد هرچند بخش اندکی از این مشکلات باقی است که در اولین فرصت نسبت به مرتفع کردن آن نیز اقدام خواهیم کرد.

    علی فتحی با بیان اینکه در مناطق توانمندسازی برای ساخت‌وساز تعداد مهندسین ناظر از 4 مهندس به یک مهندس تقلیل می‌یابد، افزود: در صورت تحقق این امر در هزینه‌ها شاهد کاهش خواهیم بود.

    وی در خصوص تعریض و آسفالت معابر اصلی در منطقه حصار امام (ره) و اسلامشهر نیز گفت: حدود 80 درصد از اینگونه طرح‌ها در بودجه سال جاری شهرداری پیش بینی شده است، بنابراین انتظار می رود در معبر 24 متری از پشت مدرسه جمال و نیز یک معبر 18 متری از انتهای کوچه 53 سلمان و نیز یک 30 متری از کنار بلوار آیت‌الله نجفی جدول‌کشی لازم را صورت دهند تا منطقه اسلامشهر از بن‌بست خارج شود.

    فتحی با تأکید بر اجرایی شدن زیرگذر در انتهای اسلامشهر در راستای رهایی از بن‌بست، اضافه کرد: تحقق این پروژه طبق طرح تفصیلی شهر یک نیاز مبرم است.

    وی از نمایندگان مجلس خواست تا برای تکمیل پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شهید همدانی از محل اعتبارات ملی بودجه در نظر گرفته شود و گفت: با توجه به اینکه این پل در مسیر تردد خودروهای غرب کشور قرار گرفته و غرب کشور را به دیگر نقاط کشور وصل می کند بر این اساس تکمیل آن نیازمند اعتبارات ملی است.

    فتحی اضافه کرد: در حال حاضر باید پروژه سردار همدانی روزهای پایانی خود را سپری می‌کرد که در صورت عدم تزریق بودجه ملی مطمئناً تکمیل این پروژه به طول خواهد انجامید.

    وی افزود: امید می‌رود در مناطق توانمندسازی طی دوره پنجم شورای اسلامی به همت همه اعضای شورای اسلامی شهر شاهد تغییرات مثبتی در شهر و تحقق توازن خدمات شهری باشیم.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو