فونیکسریمکسبهتام

قرائت گزارش هفته‌های آتی در صحن علنی مجلس؛

کمیسیون صنایع مجلس به واردات قاچاق ۳۴هزار خودرو وارد شد

عصر خودرو- رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس، از تهیه گزارش کمیسیون صنایع درباره وارردات قاچاق ۳۴ هزار خودرو به کشور برای قرائت در صحن علنی مجلس خبر داد.

کمیسیون صنایع مجلس به واردات قاچاق ۳۴هزار خودرو وارد شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت، امیر خجسته با اشاره به واردات غیرقانون و قاچاق چند هزار خودرو به کشور، گفت: در زمنیه واردات غیرقانونی، غیرمتعارف و قاچاق اقدامات خوبی صورت گرفته است که از جمله این اقدامات ورود کمیسیون صنایع و معادن و اصل 90 مجلس شورای اسلامی به موضوع این تخلفات است.

    رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی، با تشریح اقدامات کمیسیون صنایع درباره بررسی تخلفات، افزود: این کمیسیون در حال حاضر گزارشی در این باره برای ارائه به صحن علنی مجلس تهیه می کند و این گزارش بررسی ها در حال جمع بندی بوده تا طی هفته های آتی در اسرع وقت در صحن علنی مجلس قرائت شود.

    دادستان کل کشور  با قدرت به پرونده واردات قاچاق خودرو ورود کرده است

    وی با بیان اینکه 34 هزار خودرو به صورت غیرقانونی و قاچاق وارد کشور شده که اسناد آن موجود است، ادامه داد: این اسناد به قوه قضاییه ارسال شده است که دادستان کل کشور نیز با قدرت به این پرونده ورود کرده است.

    نماینده مردم همدان و فامنین، یادآور شد: همه مسئولان نظارتی و قضایی باید ورود قدرتمندانه به موضوع ثبت سفارش‌های جعلی و ورود و ترخیص غیرقانونی خودرو از گمرک داشته باشند.

    فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در برابر ورود غیرقانونی خودرو از مبادی رسمی کشور ایستادگی می کند

    وی با اشاره به تلاش های فراکسیون متبوعش برای بررسی و پیگیری پرونده واردات غیرقانونی خودرو، افزود: فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در برابر ورود غیرقانونی کالا به ویژه خودرو از مبادی رسمی کشور ایستادگی می کند.

    رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی، در پایان ابراز امیدواری کرد که این پرونده در کمیسیون های تخصصی مجلس و قوه قضاییه منجر به برخورد جدی با تخلفات و متخلفان در این حوزه شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو