فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون عمران شورا؛

زیرساخت های اجرای طرح ترافیک آماده نبود

عصر خودرو- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، گفت: زیرساخت های اجرای طرح ترافیک جدید آماده نبود و ۷۰ درصد خودروها بدون آنکه در دوربین ها ثبت شوند به محدوده طرح ترافیک وارد می شوند.

زیرساخت های اجرای طرح ترافیک آماده نبود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، محمد علیخانی  با اشاره به اینکه پیش بینی کمیسیون عمران و حمل و نقل این است که درآمد حاصل از عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در سال 97 نصف شود، گفت: زیرساخت های اجرای این طرح فراهم نبود و اطلاعات اشتباه به شورا دادند. به ما اعلام شد دوربین های ورودی کاملا درست است و باید چند دوربین خروجی نصب کنند و این دوربین ها تا زمان اجرای طرح آماده خواهد شد اما در حال حاضر 70 درصد خودروهایی که وارد محدوده طرح ترافیک می شوند، دوربین ها آنها را نمی گیرند و مردم این موضوع را متوجه شده اند و می بینیم محدوده طرح در حال شلوغ شدن است، زیرا راننده ای که 10 بار وارد محدوده طرح ترافیک شده تنها یک بار پلاکش ثبت شده و یا همین کارمندان خودمان هر روز با خودرو می آیند  به ما اعلام کردند تاکنون جریمه نشده اند.

    وی تاکید کرد: کاهش درآمدهای حاصل از عوارض طرح ترافیک به دلیل نبود زیرساخت های لازم است که اگر این زیرساخت ها تکمیل شود، تازه به اندازه گذشته کسب درآمد می کنیم.

    علیخانی در پاسخ به این پرسش که آیا اجرای طرح ترافیک جدید که قرار بود باعث حذف رانت شود، گفت: رانت طرح ترافیک خبرنگاران نیست، رانت، حذف طرح ترافیک آژانس ها و وانت بارها نیست، این افراد، افراد زحمتکشی هستند که دارند کار می کنند. رانت خوار آقایانی هستند که کارمند رسمی جای دیگر هستند، حقوق می گیرند اما در شهرداری نیز حضور دارند و حقوق شهرداری را هم می گیرند، اسم این افراد رانت خوار است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط