فونیکسریمکسبهتام

شش سال پبش در چنین روزی؛

سبقت ۲۰۶ و ۲۰۷ از گرانی

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی هرچند با وجود فرا رسیدن تابستان، بازار خودرو رونق نگرفت، اما با این حال برخی خودروها بی‌توجه به بی‌رمقی بازار، راه خود را رفتند و افزایش قیمت‌هایی شدید را تجربه کردند.

سبقت ۲۰۶ و ۲۰۷ از گرانی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، آن طور که نمایشگاه داران خودرو پایتخت عنوان می کنند، بازار با وجود فرا رسیدن تابستان و آغاز مسافرت ها، هنوز هم در رکود است .

    این در شرایطی است که خودروهایی مانند 206، 207 و تندر-90 رشد قیمت را تجربه کردند.
    ظاهرا کمبود قطعات و به هم خوردن تعادل تولید پژو 206 همچنان ادامه دارد، چراکه بیشتر مدل های این محصول طی هفته جاری با افزایش قیمت مواجه شدند. آن طور که شنیده می شود، تولید پژو 206 اوضاع مناسبی ندارد و این موضوع از مختل شدن تامین قطعات سرچشمه می گیرد
    حال به گفته فعالان بازار، پژو 206 تیپ 6 که دنده اتومات است، قیمتی برابر با 25 میلیون و 800 هزار تومان دارد و این موضوع از جهش حدودا 700 هزار تومانی آن حکایت دارد.
    206 تیپ 2 نیز که پرتقاضاترین مدل در بین 206 ها است، هم اکنون 18 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می رسد. این موضوع نشان می دهد 206 حدود 400 هزار تومان گران شده است.
    همچنین در بین مدل های صندوقدار پژو 206 نیز، V9 قیمتی برابر با 25 میلیون و 700 هزار تومان دارد و این در حالی است که V9 در اواخر سال گذشته حدود 22 میلیون تومان قیمت داشت.
    اما به جز 206، دیگر عضو خانواده پژو یعنی «207 آی» نیز در مدل اتومات افزایش قیمتی شدید را در این هفته تجربه کرد. این محصول که بیش از یک میلیون تومان گران شده، هم اکنون 29 میلیون تومان قیمت دارد.

    http://asrekhodro.com/News/18236

    روسیه مقصد بعدی خودروسازان بزرگ دنیا
    شش سال پیش در چنین روزی به دنبال تشدید بحران اقتصادی در کشورهای اروپای غربی تمامی بازارها از جمله بازارهای صنعتی و تولیدی آسیب دیدند و بازار خودرو هم یکی از این بازارها بود.
    آمار نشان می دهد اغلب شرکت های خودروسازی فعال در اروپای غربی طی پنج سال گذشته یا زیان دیده اند یا هیچ رشدی را تجربه نکردند. به عنوان مثال شرکت جی ام در پنج سال گذشته همواره زیان را تجربه کرد و فورد بدون کسب سود اقتصادی به فعالیت در این بازار ادامه داد.
    به همین دلیل اغلب برندهای خودروسازی به فکر یافتن بازارهای جایگزین هستند. بازارهایی که بتواند درآمد از دست رفته آنها را جبران کند و در آینده هم سودآوری زیادی برای آنها به همراه داشته باشد.
    البته سرمایه گذاری در بازار چین و هند در سال های گذشته سود زیادی را نصیب خودروسازان کرد ولی بازار کشور روسیه هنوز بازاری بکر و توسعه نیافته است که ورود به آن می تواند حداقل تا ده سال درآمدهای کلانی را برای برندهای خودروسازی فعال در آن بازار ایجاد کند.

    http://asrekhodro.com/News/18235


    تویوتا بازهم بهترین برند سبز جهان
    شش سال پیش در چنین روزی برای دومین سال متوالی تویوتا توانست عنوان بهترین برند سبز جهان را کسب کند .
    در فهرست 50 برند سبز جهان به غیر از تویوتا که در صدر است اسامی هوندا و فولکس واگن در رتبه های سوم و چهارم قرار دارد .
    بی.ام.دبلیو نیز در رتبه دهم این فهرست قرار دارد و پس از آن فورد ، مرسدس بنز ، هیوندایی و نیسان به ترتیب رتبه های 15 ، 16 ، 17 و 21 را کسب کرده اند .
    اسای این گزارش، تویوتا کسب این عنوان را مدیون موفقیت پریوس است که در ذهن خریداران مترادف با خودرو هیبریدی است .

    http://asrekhodro.com/News/18228

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو