فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

رنو در ایران می ماند و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیر عامل سابق گروه خودروسازی رنو پارس گفت که شرکت رنو در ایران هست و همچنان به فعالیت خود در این کشور ادامه می دهد.

رنو در ایران می ماند و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پیمان کارگر در مراسم رونمایی از هشت خودروی جدید این شرکت، در مورد احتمال خروج شرکت رنو از ایران گفت: شاید برخی از مدیران این شرکت تمایلی به حضور در ایران نداشته باشند، اما مدیر عامل این شرکت به صراحت اعلام کرده که رنو در ایران می ماند و همچنان به فعالیت خود در این کشور ادامه می دهد.

    وی اظهار داشت: رنو یک شرکت بین المللی است و در عین این که به قوانین بین المللی احترام می گذارد، اما همچنان اجرای برنامه های خود را در ایران دنبال می کند.
    کارگر تصریح کرد: ممکن است در برخی از زمان ها سرعت تولید مقداری کند شود، اما شکی در ادامه تولید انواع خودرو در ایران وجود ندارد.
    وی در خصوص برنامه های این شرکت برای حضور گسترده تر در بازار ایران و تصاحب جایگاه پژو، اظهار داشت: در حال حاضر پژو به ایران جنس صادر نمی کند و ما نیز باید از این فرصت استفاده کرده و سریعتر محصولات جدید خود را وارد بازار کنیم.
    مدیر عامل گروه خودروسازی رنو پارس گفت: وانتتندر 90 تا پایان سال جاری وارد بازار ایران می شود و باقی تولیدات جدید این شرکت نیز به مرور عرضه خواهد شد.
    وی از خودروهای ساندرو در دو مدل گیربکس اتوماتیک و دنده ای، دو مدل فیس لیفت تندر 90، داستر، وانت لوگان و لوگان ام سی وی، بعنوان سایر خودروهای جدید این شرکت برای عرضه در بازار ایران نام برد.
    کارگر با اشاره به این که، این هشت مدل به تعداد 300 هزار دستگاه به تولید سالانه این شرکت اضافه خواهد کرد، یادآور شد: میزان تولید سالانه تندر 90 و مگان 180 هزار دستگاه، ساندرو 100 هزار، وانت تندر 30 هزار و داستر 40 تا 50 هزار دستگاه خواهد بود که با افزوده شدن سایر محصولات، این رقم بالغ بر 400 هزار دستگاه در سال خواهد شد.
    وی با بیان این که، این هشت مدل بر روی پلت فرم تندر 90 قابل اجرا است، در خصوص قیمت نهایی این محصولات گفت: قیمت این خودروها هنوز نهایی نشده است.
    وی تصریح کرد: قرارداد تندر 90 و ساندرو کاملا قطعی شده و بقیه نیز در حال قطعی شدن است.

    http://asrekhodro.com/News/18201

    زیان 7 میلیارد دلاری اقتصاد کره‌جنوبی از تحریم واردات ایران از کره

    شش سال پیش در چنین روزی ایران هشدار داد با توقف خرید نفت خود توسط کره جنوبی، واردات از این کشور را متوقف می کند که در این صورت صادرات 7 میلیارد دلاری این کشور به ایران و منافع بیش از 2000 شرکت کره ای به خطر می افتد.

    مقامات ایران هشدار داده اند در صورت اقدام متقابل ایران منافع بیش از دو هزار شرکت کره ای که با ایران مراوده تجاری دارند به خطر می افتد و بیش از همه شرکت های کوچک و متوسط این کشور متضرر خواهند شد.
    خبرگزای کره ای یونهاپ نیوز نیز پیش تر طی گزارشی نوشت شرکت های کره ای نگرانند تحریم ها علیه ایران بر منافع بلندمدت آنها به ویژه در بخش پتروشیمی، ساختمان سازی و سایر کالاهای صادراتی تأثیر منفی بگذارد و چین بازار کره جنوبی در ایران را تصاحب کند. کره جنوبی سال گذشته بیش از 10 میلیارد دلار با ایران معامله تجاری داشته که 7.2 میلیارد دلار از این رقم مربوط به صادرات کره جنوبی به ایران بوده است. شرکت های ال جی، سامسونگ، هیوندای و شرکت ساختمان سازی هانجین و کشتی سازی دوو، از جمله شرکت هایی هستند که سرمایه گذاری های میلیاردی در ایران انجام داده اند.

    http://asrekhodro.com/News/18217

    رونمایی از وانت تندر 90

    شش سال پیش در چنین روزی شرکت رنو پارس از وانتتندر 90 رونمایی کرد. براساس پیش بینی ها برنامه ریزی شده بود تا این خودرو به زودی در گروه صنعتی ایران خودرو به تولید انبوه برسد.
     

    http://asrekhodro.com/News/18221

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو