فونیکسریمکسبهتام

نرخ سرویس مدارس گیلان نباید بیشتر از ۱۰ درصد افزایش یابد

عصر خودرو- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: نرخ سرویس مدارس در استان نباید بیشتر از ۱۰ درصد افزایش یابد بنابراین ضروریست تا برنامه ریزی های لازم در این باره انجام گیرد.

نرخ سرویس مدارس گیلان نباید بیشتر از ۱۰ درصد افزایش یابد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مهدی حاجتی در این باره اظهار داشت : نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی 98 - 97در کارگروه حمل و نقل تعیین و پیشنهاد شده که شورای اسلامی شهرها نرخ نهایی را اعلام کنند .
    وی با اشاره به متفاوت بودن این نرخ در شهرها و بخش های مختلف گیلان افزود: به طور میانگین نسبت به سال گذشته، 10 درصد افزایش پیش بینی شده است.
    وی با اشاره به فعالیت دو نوع سرویس حمل و نقل در مدارس تصریح کرد: اول سرویس حمل و نقل مجاز که تابع شرایط خاص و ضوابط مدرسه، آموزش و پرورش و شهرداری بوده و دوم سرویس غیرمجاز که در آن سرویس هایی هستند که برای ما ناشناخته است و از طریق اولیاء گرفته می شود که ما شاهد نگرانی و تخلفات در این بخش هستیم.
    وی خاطر نشان کرد: برای سرویس حمل و نقل دانش آموزان در سال تحصیلی 98 - 97 در گیلان از ابتدای سال جاری تمهید مقدمات لازم از جمله تشکیل جلسه یا کارگروه ماده 18 استان با حضور نمایندگان استانداری، شهرداری، تاکسیرانی، پلیس راهور، نمایندگان اولیاء و مدیران آموزش و پرورش انجام شده که در سطح ادارات و مدارس نیز تشکیل خواهد شد.
    مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: در این راستا شهرداری مسوولیت معرفی پیمانکار و رانندگان را بر عهده دارد و تمامی خودروها بایستی دارای کارت تردد و معاینه بوده و برچسب سرویس مدرسه و تعداد سرنشین مجاز را رعایت کنند.
    وی خاطرنشان کرد: خانواده ها در طول سال تحصیلی در خصوص بروز هر گونه تخلف به لحاظ تعداد سرنشین مجاز، خودرو، نحوه سرویس دهی، زود یا دیرآمدن سرویس و سایر موارد می توانند با مراجعه به مدرسه یا اداره مربوطه و یا استان ، موارد تخلف را اعلام کنند تا پی گیری های لازم انجام گیرد.
    در سال تحصیلی گذشته، حدود 43 هزار دانش آموز در استان گیلان از سرویس های مجاز حمل و نقل مدارس استفاده کردند.
    در سال تحصیلی 97 - 96 ، بیش از 370 هزار نفر در مدارس استان گیلان تحصیل کردند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو