فونیکسریمکسبهتام

قائم‌مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران

ایمنی حمل‌ونقل دانش‌آموزان باید ارزیابی شود

عصر خودرو- قائم‌مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: علاوه بر نظارتی که بر روی ایمنی حمل‌ونقل دانش‌آموزان می‌شود باید در این خصوص نیز ارزیابی‌های لازم انجام شود.

ایمنی حمل‌ونقل دانش‌آموزان باید ارزیابی شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، شهریار افندی‌زاده در هفتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران درباره کلیات ایمنی حمل‌ونقل دانش‌آموزان، گفت: موضوع حمل‌ونقل دانش‌آموزان اهمیت بسیار زیادی دارد و این ایمنی باید برای دانش‌آموزان لحاظ شود.

    وی بیان داشت: در سال 78 وزارت کشور و آموزش و پرورش مصوبه‌ای در خصوص حمل‌ونقل و ایمنی دانش‌آموزان داشتند و تمامی موضوعات مربوط به رانندگان و نحوه صلاحیت آنها را مشخص کرده‌اند.

    قائم‌مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: در سال 88 نیز اعضای شورای شهر وقت مصوبه‌ای در خصوص سرویس‌های مدارس داشته‌اند.

    وی افزود: از نظر آیین‌نامه اجرایی در خصوص ایمنی حمل‌ونقل دانش‌آموزان کمبودی نداریم و از سوی دیگر نیز قراردادها با رانندگان سرویس مدارس را آموزش و پرورش منعقد می‌کند و شهرداری تنها نقش نظارت را دارد.

    افندی‌زاده بیان داشت: اگر مصوبات دقیق و کامل از سوی دستگاه‌های ذیربط اجرایی شود دیگر نیاز به مصوبه جدیدی نیست و بر همان اساس می‌توانیم اقدام کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط