فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل استاندارد استان اردبیل خبرداد:

صدور ۶مورد گواهینامه آزمایشگاه تست مخازن CNG در سه ماهه اول سالجاری

عصر خودرو- مدیرکل استاندارد استان اردبیل از صدور ۶ مورد گواهینامه آزمایشگاه همکار تست مخازن CNG در سه ماهه اول سالجاری خبر داد.

صدور ۶مورد گواهینامه آزمایشگاه تست مخازن CNG در سه ماهه اول سالجاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷:۰۰

     به گزارش‌ پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، هاشم علایی در جلسه کمیته تائید صلاحیت شرکت‌های همکار گفت: با توجه به حمایت از بخش خصوصی در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی این اداره کل امسال نیز فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است.

    وی اظهار داشت: در سه ماهه اول سال‌جاری با درخواست بخش خصوصی جهت ایجاد آزمایشگاه هیدرو استاتیک خودروهای دوگانه سوز و برگزاری کمیته تائید صلاحیت  با حضور نمایندگان سازمان صنعت ومعدن وتجارت، راه و مسکن و شهر سازی ،شهرداری، پلیس راهنمایی و رانندگی و دفتر فنی استانداری،  توافق ایجاد 4 مورد آزمایشگاه هیدر استاتیک در شهرستان مشگین شهر موافقت شد.

    وی خاطر نشان کرد: در کمیته تائید صلاحیت مقرر شد متقاضیان 4 شرکت تعیین شده بایستی ظرف مدت یک ماه اقدام به ایجاد آزمایشگاه هیدر استاتیک در شهرستان مشگین شهر اقدام نمایند.

    علایی در ادامه یادآور شد:  2مورد گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه همکار در زمینه آزمون هیدرو استاتیک مخازن CNG خودرو های دوگانه سوز در راستای ارتقای ایمنی وسلامتی رانندگان وشهروندان در شهرستانهای اردبیل و پارس آباد در سه ماهه اول سال جاری صادر شد که در کل تعداد آزمایشگاه های موجود در استان در این زمینه به 7 مورد رسید.

    علایی با بیان اینکه آزمون اولیه مخزن CNG خودروهای دوگانه سوز 6 سال بعد از نصب آغاز می شود، از تمامی رانندگان خودروهای شخصی وخودروهای دولتی و وسایط نقلیه عمومی درخواست کرد در زمان معین  آزمایش سیلندرهای خودروهای دوگانه سوز خود اقدام نمایند، تا بتوانند امنیت و سلامتی خود وشهروندان را حفظ کنند و بدون آزمون سیلندرهای خودرو دوگانه سوز به هیچ عنوان مورد بهره برداری قرار نگیرند تا از عواقب و پیامدهای ناگوار آن جلوگیری به عمل آید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو