فونیکسریمکسبهتام

فرمانده ناجا اعلام کرد

برخورد قاطع پلیس با هر نوع هنجارشکنی در داخل خودرو

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی گفت: برخورد با آلودگی صوتی، بی‌حجابی، مزاحمت برای نوامیس و سرعت‌هایی که باعث رعب و وحشت می‌شود طبق قانون بر عهده ناجاست و پلیس راهور با آنها برخورد خواهد کرد.

برخورد قاطع پلیس با هر نوع هنجارشکنی در داخل خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در اولین نشست فصلی مدیران ستادی و رؤسای پلیس راه و راهور ناجا به اجرای قانون مقتدرانه، مهربانانه و عادلانه پرداخت و گفت: مأموران پلیس راه و راهور باید اقتدار توآم را رأفت و مهربانی داشته باشند.

    فرمانده نیروی انتظامی به برخورد با هنجارشکنی در خودروها پرداخت و تصریح کرد: برخورد با ناهنجاری‌هایی که در درون خودرو است براساس قانون بر عهده ناجا و پلیس راهور است که باید با آن برخورد شود.

    فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: برخورد با آلودگی صوتی، بی‌حجابی، مزاحمین نوامیس، سرعت‌هایی که باعث رعب و وحشت‌ مردم می‌شود بر طبق قانون بر عهده پلیس است؛ پلیس راهور در یک جاهایی باید شماره آنها را بردارد و در یک مواردی خودروها را متوقف کند؛ اگر نتوانستید خودرو را متوقف کنید نگران نباشید چرا که سیستم پلیس اینقدر پیشرفته است که با یادداشت‌کردن شماره آن می‌توانید بعداً آن را پیگیری و متوقف کنید.

    وی گفت: باید از دور دور کردن خودروها جلوگیری شود، سکنه یک محل و کاسبان آن را شاکی می‌کنند، سر و صدا و ترافیک می‌کنند؛ بیخود کرده‌اند، حق ندارند چنین کاری کنند و پلیس باید با آنها برخورد کند.

    این مقام ارشد پلیس کشور تصریح کرد: برای ما فرقی ندارد که خودرو چه باشد، داخلی باشد یا خارجی، گران قیمت باشد یا ارزان قیمت، ما با هر تخلفی برخورد خواهیم کرد.

    وی در خصوص شیشه دودی گفت: باید یک معیاری مشخص شود، خودرویی که داخلش دیده نشود باعث ناامنی برای مردم خواهد شد؛ درخصوص خودروهای خارجی نیز باید فکری شود، از وزارت صنعت پیگیری کنید؛ در خصوص خودروهای داخلی نیز استاندارد رعایت می‌شود اما برخی رانندگان خودشان شیشه‌ها را با درصد بالاتری دودی می‌کنند.

    فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: بستن ساب‌ها و سیستم‌های صوتی از طریق پلیس اماکن و همکاری اصناف مرتفع شد، باید در خصوص شیشه دودی نیز این‌چنین شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو