فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

خداحافظی با خودروهای فرسوده

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی رئیس سابق سازمان محیط زیست استان تهران گفت: از امروز محدودیت تردد خودروهای فرسوده در تهران و ۷کلان شهر کشور اجرا می‌شود.

خداحافظی با خودروهای فرسوده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، رسول علی اشرفی گفت: از امروز اول تیر ماه بر اساس نخستین اولین بند مصوبه جلسه 16 اسفندماه سال گذشته محدودیت تردد خودروهای فرسوده در تهران و 7 کلان شهر کشور توسط پلیس راهور اجرایی می شود.
    وی اظهار کرد: در ادامه تجدید نظر برنامه کاهش آلودگی هوای تهران و 7 کلان شهر کشور دولت در این زمینه مصوبه 22 بندی در تاریخ 16 اسفند سال گذشته برای مدیریت کاهش آلودگی هشت کلان شهر کشور مصوب کرد که بند اول آن به محدودیت تردد خودروهای با سن مشخص فرسودگی می شود.
    رئیس سازمان محیط زیست استان تهران افزود: این طرح جدایی از رده خارج کردن خودروهای فرسوده است.
    وی تصریح کرد: در کنار اجرای برنامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده، باید در طول برنامه 5 ساله پنجم باید 500هزار دستگاه در استان تهران از سوی ستاد حمل و نقل سوخت از رده خارج شود.
    http://www.asrekhodro.com/News/18006
    کامیونت جی ام سی 32 میلیون تومان قیمت خورد
    شش سال پیش در چنین روزی خط تولید کامیونت (جی ام سی) محصول مشترک ایران و چین در منطقه تجاری ارگ جدید بم راه اندازی شد. به گفته مدیر سابق صادرات و واردات شرکت جی ام سی چین ، با افتتاح این طرح سالانه 5 هزار دستگاه تولید می شود و 150 نفر مشغول بکار شدند.هویونگ افزود : شرکت رایان دیزل ایران برای راه اندازی خط تولید کامیونت در مرحله نخست 9 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده و قرار است طی 3 مرحله در مجموع 40 میلیارد تومان هزینه کند.وی گفت : شرکت جی ام سی چین نیز با ارائه دانش فنی در تولید این محصول مشارکت دارد.
    http://www.asrekhodro.com/News/18008
    آیا بی.ام.دبلیو M1 افسانه ای می رود؟
    شش سال پیش در چنین روزی در حالی که مدیران بی.ام.دبلیو ارایه یک جایگزین برای خودرو فوق العاده و افسانه ای M1 را انکار می کردند خبرها درباره ارایه یک جایگزین ادامه داشت . با وجود موفقیت آئودی R8 و مرسرس بنز SLS AMG به نظر می رسد تقاضای بالیی برای خودروهای اسپرت برند های لوکس وجود دارد.

    شاید این دلیلی باشد که سبب شده بی.ام.دبلیو برنامه ای را برای راه اندازی یک سوپر خودرو مقرون به صرفه و دوستدار محیط زیست را سال آینده ارایه کند که شاید جایگزین M1 باشد. در این صورت باید تا چند سال اینده که بی.ام.دبلیو i8 ارایه می شود منتظر ماند .
    http://www.asrekhodro.com/News/17992

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط