فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کاشان:

اتوبوس های شهری کاشان از گازوئیل یورو ۴ استفاده می کنند

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کاشان گفت: برای کاهش آلاینده های زیست محیطی اتوبوس های شهری کاشان از این به بعد از گازوئیل یورو ۴ استفاده می کنند.

اتوبوس های شهری کاشان از گازوئیل یورو ۴ استفاده می کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  مجتبی ولی پناه   با اشاره به اینکه طی سال های اخیر با افزایش خودرو در شهر کاشان، نیاز به توسعه حمل و نقل عمومی احساس می شد، اظهار داشت: در همین راستا شهرداری کاشان استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی را در بودجه سالانه خود در دستور کار قرار داد و بنابر این تصمیم، به کارگیری اتوبوس های با سوخت استاندارد اجرایی می شود.

    وی بیان داشت: یکی دیگر از اهداف ما در راستای کاهش آلودگی در شهر کاشان، استفاده از سوخت استاندارد بوده است که با رایزنی های صورت گرفته با شرکت پخش فرآورده های نفتی این مهم نیز در روزهای اخیر به نتیجه رسید.

    مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کاشان ادامه داد: با تعامل شهرداری کاشان و شرکت پخش فرآورده های نفتی این ناحیه، از این به بعد اتوبوس های درون شهری شهر کاشان می توانند از گازوئیل یورو 4 استفاده کنند.

    وی با بیان اینکه استفاده از سوخت یورو 4 در بلندمدت مشکلات زیست محیطی کاشان را برطرف خواهد کرد، گفت: با توجه به استفاده مداوم مردم کاشان از حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس، اجرای چنین طرح هایی یکی از نیازهای شهر بود و در صدد هستیم برای توسعه حمل و نقل عمومی، از روش های نوین بهره ببریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط