فونیکسریمکسبهتام

بازار خرید و فروش خودروی زنجان آغاز به کار کرد

عصر خودرو- شهردار زنجان گفت: بازار خرید و فروش خودروی این شهر برای ساماندهی فروشگاه های خودرو و دسترسی آسان شهروندان، آغاز به کار کرد.

بازار خرید و فروش خودروی زنجان آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا، مسیح الله معصومی روز دوشنبه در مراسم بهره برداری از مرکز خرید و فروش خودرو و پارکینگ ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین زنجان افزود: پروژه بازار خودرو از نظر وسعت و اعتبار صرف شده، بزرگی چندانی ندارد اما تاثیر معنوی و ماهوی بسیاری در ظاهر و زیبایی شهر دارد.
    وی یادآورشد: باید پذیرفت که در زندگی کنونی، خودرو نقش مهمی دارد و از همین رو برخی مسئولان همه شهر را فدای خودرو می کنند و برخی دیگر خواستار حذف کامل آن هستند.
    معصومی اظهار کرد: باید جانب اعتدال را نگاه داشت و متوجه بود که زندگی کنونی شهری نیازمند خودرو بوده و در زندگی شهروندان نقش مهمی دارد.
    شهردار زنجان با بیان اینکه پروژه های عمرانی با سرعت قابل قبولی در دست اجرا هستند، از پیشرفت متوسط 50 درصدی تمام چهار پارکینگ در دست اجرای شهر خبر داد.
    وی خاطرنشان کرد: در کنار اقداماتی که برای ساماندهی خودروها در سطح شهر انجام می شود، بحث هایی همچون راه اندازی پیاده راه هم باید در دستور کار قرار داشته باشد.
    معصومی تاکید کرد: لازم است در هسته مرکزی شهر که شهروندان نیاز به آرامش بیشتری دارند، حضور خودرو محدود و تردد عابر روانتر و آسانتر شود.
    شهردار زنجان گفت: هم اکنون برخی از خیابان های شهر هستند که در سیطره خودروها و نمایشگاه های خودرو هستند و آسایش را از ساکنان سلب کرده اند.
    وی تصریح کرد: از سوی دیگر افرادی که قصد خرید و فروش خودرو را دارند، به نقاط و مراکز مختلف باید مراجعه و انرژی بسیاری صرف کنند.
    معصومی ادامه داد: یکی از الزام های شهری ساماندهی مشاغل مزاحم است و به حتم ساماندهی نمایشگاه های خودرو هم از این قاعده مستثنی نیست.
    شهردار زنجان گفت: بازار خرید و فروش خودرو در کنار آنکه فروشگاه های خودروی داخل شهر را ساماندهی می کند، بهترین مرکز برای انتخاب و خرید خودروی مورد نظر شهروندان به شمار می آید.
    وی اضافه کرد: شهرداری قصد دارد بدون آنکه جلوی رشد و توسعه اقتصادی شهر را بگیرد، مزاحمت هایی که برخی صنوف ایجاد می کنند را برطرف سازد و این بازارهای محلی اقدام مناسبی در همین زمینه هستند.
    معصومی به حضور دست فروشان در سطح خیابان ها اشاره کرد و افزود: نیاز مالی دست فروشان، توجیهی برای ایجاد مزاحمت به سایر شهروندان نیست از همین رو با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی آنها به زودی ساماندهی خواهند شد.
    شهردار زنجان گفت: زمین بازار خرید و فروش خودرو در مرحله نخست سه هکتار است و در مرحله بعد مجموعه نمایشگاهی برای استقرار نمایشگاه های خودرو احداث می شود که مساحت این فضا را به هفت هکتار می رساند.
    وی به بهره برداری از نرم افزار طراحی شده سازمان فاوای شهرداری برای خرید و فروش اینترنتی خودرو اشاره کرد و از بهره برداری از پارکینگ خودروهای سنگین و نیمه سنگین در 2 نقطه از شهر خبر داد.
    بازار خرید و فروش خودرو در سایت کارگاهی و در کنار پارکینگ سابق اتوبوسرانی شهرداری احداث شد.
    در مرحله نخست در این بازار، امکانات اولیه از جمله اتاق های مدیریت، کارشناسان فنی، کارشناسان بدنه، اصالت خودرو، کارشناس معاملات، بوفه، نمازخانه، سرویس بهداشتی، سالن معاینه فنی و سالن معاینه بدنی ایجاد شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو